beletrina digital
Opaženo

Potopite se v svet vsebin, polnih navdiha

V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Beletrina Digital ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki ljudi vabi, da se potopijo v svet poglobljenih vsebin.

Kratek opis akcije: Beletrina je v poletje vstopila s svežo multimedijsko platformo Beletrina Digital. Prva tovrstna platforma na svetu na enem mestu združuje vsebine iz različnih tokov: od e-knjig, zvočnih knjig, filmov, podkastov in drugih videooddaj ter prispevkov. Predstavitev platforme je v sodelovanju z agencijo SHIFT »zapakirala« v poglobljeno komunikacijsko kampanjo, katere obraz je Alenka Artnik – slovenska rekorderka v potapljanju na vdih, ki globine pozna bolje kot kdor koli drug. Med skokom in potopom jo lahko spremljamo na vseh komunikacijskih gradivih, ki z unikatnim vizualnim jezikom ljudi vabijo, da se predajo navdihujočim vsebinam.

Poleg spletnega oglaševanja, oglaševanja na družbenih omrežjih, odnosov z javnostmi in zunanjega oglaševanja kampanjo bogati tudi radijski oglas, ki z vedno globljim glasom ljudi nagovarja, da obiščejo Beletrino Digital in se potopijo v morje vsebin.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, radio, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Alma Čaušević Klemenčič, Eva Kučera Šmon in Rok Klemenčič

Direktorica digitalnih projektov: Teja Rajšp

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisci: Monika Habjanič, Sara Grmek in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Fotograf in režiser: Aljoša Rebolj

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Učinkovitostno oglaševanje: Dimitar Manov

Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip

Odnosi z javnostmi: Kreativna baza

Medijski agenciji: SHIFT in Media Publikum

Razvoj platforme: Studio Trampolin

Trajanje akcije: od 28. maja do 11. julija 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji