peugot
Opaženo

Peugeot in Rok Bohinc nagovarjata lastnike avtomobilov

Peugeot nadaljuje oglaševalsko akcijo »Nasvet strokovnjaka«, v kateri na humoren način prikazuje, kaj vse gre lahko narobe, če vzdrževanje vozila prepuščamo nepreverjenemu serviserju.

Drugi del Peugeotove oglaševalske akcije »Nasvet strokovnjaka« predstavlja nadaljevanje celostne komunikacijske platforme pooblaščenih servisov Peugeot, ki jo je pripravil generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot v Sloveniji P Automobil Import v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop.

Akcija je sestavljena iz serije treh oglasov (ki so že vidni na televizijskih zaslonih, spletu in družbenih omrežjih), v katerih v vlogi lokalnega avtomehanika nastopa stand-up komik Rok Bohinc, ki na humorističen način niza argumente, zakaj je bolje zaupati avtomobil pooblaščenim Peugeotovim strokovnjakom.

»Lastniki pogosto svoje vozilo po izteku garancije zaupajo lokalnim serviserjem, saj stavijo na nižjo ceno. Veliko rabljenih (sploh starejših) avtomobilov tako servisirajo ljudje, ki niso nujno vešči zahtevnejših popravil, ne zagotavljajo transparentnosti, nimajo ustrezne opreme ali pa za svoje storitve ne izdajajo računa in garancije, kar lastnike vozil lahko na koncu drago stane. Oglaševalska akcija zato ponovno nagovarja lastnike avtomobilov, naj vzdrževanje vozila raje zaupajo pooblaščenim Peugeotovim strokovnjakom,« so povedali v podjetju P Automobil Import.

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji