peugot
Opaženo

Peugeot in Rok Bohinc nagovarjata lastnike avtomobilov

Peugeot nadaljuje oglaševalsko akcijo »Nasvet strokovnjaka«, v kateri na humoren način prikazuje, kaj vse gre lahko narobe, če vzdrževanje vozila prepuščamo nepreverjenemu serviserju.

Drugi del Peugeotove oglaševalske akcije »Nasvet strokovnjaka« predstavlja nadaljevanje celostne komunikacijske platforme pooblaščenih servisov Peugeot, ki jo je pripravil generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot v Sloveniji P Automobil Import v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop.

Akcija je sestavljena iz serije treh oglasov (ki so že vidni na televizijskih zaslonih, spletu in družbenih omrežjih), v katerih v vlogi lokalnega avtomehanika nastopa stand-up komik Rok Bohinc, ki na humorističen način niza argumente, zakaj je bolje zaupati avtomobil pooblaščenim Peugeotovim strokovnjakom.

»Lastniki pogosto svoje vozilo po izteku garancije zaupajo lokalnim serviserjem, saj stavijo na nižjo ceno. Veliko rabljenih (sploh starejših) avtomobilov tako servisirajo ljudje, ki niso nujno vešči zahtevnejših popravil, ne zagotavljajo transparentnosti, nimajo ustrezne opreme ali pa za svoje storitve ne izdajajo računa in garancije, kar lastnike vozil lahko na koncu drago stane. Oglaševalska akcija zato ponovno nagovarja lastnike avtomobilov, naj vzdrževanje vozila raje zaupajo pooblaščenim Peugeotovim strokovnjakom,« so povedali v podjetju P Automobil Import.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji