petarde
Opaženo

Petarde, ne hvala.

Tudi letos je agencija Luna \TBWA poskrbela za ozaveščanje o pokanju petard in njegovem negativnem vplivu na živali.

Kratek opis akcije: Kreativna ideja se je rodila iz želje, da bi na preprost, a močan način vizualno prikazali občutljivost živalskih prijateljev. Izbrali so podobo dveh lebdečih helijevih balonov v obliki psa in mačke, ki simbolizirata ranljivost živali in njihovo potrebo po zaščiti pred glasnimi in nepričakovanimi zvoki. V agenciji si želijo, da bi tudi letošnja kampanja uspešno nadaljevala spodbujanje empatije do štirinožnih prijateljev, še posebej v času prazničnih dni, ko se zdi, da se glasnim pokom ne da izogniti.

z

Naročnik: TAM-TAM

Agencija: Luna \TBWA

Elementi akcije: mestni plakati in družbena omrežja

Predstavnik naročnika: Damjan Koren

Kreativni direktor: Jan Omahen

Umetniški vodja: Ljubo Bratina

Produkcijska hiša: NuFrame

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji