Zasluženo odsluženo
Opaženo

Opazili smo: Zbirateljska oblačila iz ikoničnih nogometnih dresov

Družba Mastercard in Nogometni klub Maribor nadaljujeta uspešno sodelovanje z dobrodelno akcijo »Zasluženo odsluženo«.

Predstavili so zbirateljsko kolekcijo oblačil, ustvarjeno iz »ikoničnih« nogometnih dresov, ki so jih darovale največje legende mariborskega kluba. Za njihovo preobrazbo je po idejni zasnovi agencije Aritmija poskrbel oblikovalec David Hojnik. »Ob zaključku najuspešnejših preteklih sezon so postali dresi Nogometnega kluba Maribor med navijači najbolj zaželen kos vijoličnega oblačila. S to mislijo smo ustvarili zbirateljsko kolekcijo oblačil, sestavljeno iz delčkov avtentičnih dresov, ki ne le da časti veličastne trenutke, ampak tudi omogoča navijačem, da fizično občutijo delček zgodovine,« je ob predstavitvi akcije povedal Goran Radinović, ustanovitelj in kreativni direktor Aritmije.

tavares

Z nakupom lahko prav vsak pripomore k razvoju bodočih nogometnih legend

Bojan Ban, poslovni direktor NK Maribor, pravi, da s takšnimi projekti sledijo svojemu cilju »stopiti korak dlje«, hkrati pa vračajo v nogometno okolje, iz katerega črpajo sedanje in bodoče nogometaše. »S tem smo sklenili krog. Izkupiček bo namreč namenjen nakupu nogometnih žog, ki jih bomo podarili okoliškim klubom in tako še dodatno pripomogli k razvoju mladih nogometašev,« je povedal.

Nad projektom, s katerim bodo dosegli številne navijače, so navdušeni tudi v družbi Mastercard Slovenija. »Povezovanje ljudi in ustvarjanje edinstvenih doživetij je zapisano v DNA družbe Mastercard. Med osrednjimi strastmi, ki smo jih prepoznali kot gonilno silo vsakega posameznika, ima šport pomembno mesto. Prav z njegovo pomočjo ustvarjamo bolj vključujoče in spodbudno okolje tudi za mlade športne talente, saj smo prepričani, da je vlaganje vanje ena najpomembnejših naložb za prihodnost,« pravi Aleš Petejan, direktor marketinga v Mastercard Slovenija.  Dodaja, da lahko z nakupom izdelkov prav vsak pripomore k razvoju bodočih nogometnih legend, v družbi Mastercard pa bodo ob plačilu s kartico Mastercard ta znesek še podvojili.

zasluzeno

Najpomembnejše drese so razstavili tudi na ulici:

mb1

mb2

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji