Zasluženo odsluženo
Opaženo

Opazili smo: Zbirateljska oblačila iz ikoničnih nogometnih dresov

Družba Mastercard in Nogometni klub Maribor nadaljujeta uspešno sodelovanje z dobrodelno akcijo »Zasluženo odsluženo«.

Predstavili so zbirateljsko kolekcijo oblačil, ustvarjeno iz »ikoničnih« nogometnih dresov, ki so jih darovale največje legende mariborskega kluba. Za njihovo preobrazbo je po idejni zasnovi agencije Aritmija poskrbel oblikovalec David Hojnik. »Ob zaključku najuspešnejših preteklih sezon so postali dresi Nogometnega kluba Maribor med navijači najbolj zaželen kos vijoličnega oblačila. S to mislijo smo ustvarili zbirateljsko kolekcijo oblačil, sestavljeno iz delčkov avtentičnih dresov, ki ne le da časti veličastne trenutke, ampak tudi omogoča navijačem, da fizično občutijo delček zgodovine,« je ob predstavitvi akcije povedal Goran Radinović, ustanovitelj in kreativni direktor Aritmije.

tavares

Z nakupom lahko prav vsak pripomore k razvoju bodočih nogometnih legend

Bojan Ban, poslovni direktor NK Maribor, pravi, da s takšnimi projekti sledijo svojemu cilju »stopiti korak dlje«, hkrati pa vračajo v nogometno okolje, iz katerega črpajo sedanje in bodoče nogometaše. »S tem smo sklenili krog. Izkupiček bo namreč namenjen nakupu nogometnih žog, ki jih bomo podarili okoliškim klubom in tako še dodatno pripomogli k razvoju mladih nogometašev,« je povedal.

Nad projektom, s katerim bodo dosegli številne navijače, so navdušeni tudi v družbi Mastercard Slovenija. »Povezovanje ljudi in ustvarjanje edinstvenih doživetij je zapisano v DNA družbe Mastercard. Med osrednjimi strastmi, ki smo jih prepoznali kot gonilno silo vsakega posameznika, ima šport pomembno mesto. Prav z njegovo pomočjo ustvarjamo bolj vključujoče in spodbudno okolje tudi za mlade športne talente, saj smo prepričani, da je vlaganje vanje ena najpomembnejših naložb za prihodnost,« pravi Aleš Petejan, direktor marketinga v Mastercard Slovenija.  Dodaja, da lahko z nakupom izdelkov prav vsak pripomore k razvoju bodočih nogometnih legend, v družbi Mastercard pa bodo ob plačilu s kartico Mastercard ta znesek še podvojili.

zasluzeno

Najpomembnejše drese so razstavili tudi na ulici:

mb1

mb2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji