W3B
Opaženo

Opazili smo: V W3B so najdbo umetnine izkoristili za promocijo

Ko se na trgu pojavi priložnost, jo moraš znati zagrabiti. To vedo tudi v digitalni agenciji W3B, kjer so nedavno novico o odkritju slike Ivane Kobilce obrnili sebi v prid.

Njihov odziv je bil preprost, a učinkovit: na svojih družbenih omrežjih so objavili vizual, ki je prikazoval prazen slikarski okvir, namesto pričakovane umetniške slike pa je v bil njem njihov logotip. Sporočilo, ki so ga želeli posredovati, je bilo jasno: prava vrednost se skriva v znanju, kako jo prepoznati.

»Ta poteza odraža bistvo instantnega marketinga: biti moraš hiter, aktualen in duhovit. In verjamemo, da smo dokazali, da obvladamo vse troje. Namesto, da bi se zgolj pridružili množici komentatorjev novice, smo jo uporabili za lastno promocijo,« so v W3B povedali za MM. Ta pristop sicer ni nov, tako doma kot v tujini smo že videli podjetja, ki so aktualne dogodke uporabila za promocijo lastne blagovne znamke.

Kaj sledi? Iz W3B sporočajo, da bodo še naprej iskali sveže načine, kako povezovati dnevne dogodke z vrednostjo, ki jo lahko ponudijo svojim strankam. Obljubljajo tudi, da se lahko nadejamo še več domiselnih in pravočasnih trženjskih potez.

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji