ami
Opaženo

Opazili smo: Televizijski oglas, ki ga ne zgrešiš

Formitas skupina je v sodelovanju s produkcijsko ekipo Bright Visual za podjetje C Automobil Import ustvarila televizijske oglase, za katere pravijo, da bodo zagotovo pritegnili pozornost.

Posneli so tri 10-sekundne oglase, ki poudarjajo glavne prodajne prednosti Citroënovega modela AMI. S premišljenim konceptom so zajeli bistvo tega revolucionarnega vozila, ki se odlikuje po inovativnosti, prijaznosti do okolja in enostavni uporabi.

ami

Ne samo za mlade

»Oglase smo zasnovali na način, da pritegnejo pozornost tako najstnikov kot tudi njihovih staršev. S prizori, ki prikazujejo uporabo vozila in njegove prednosti v vsakdanjem življenju, oglas premišljeno nagovarja oba segmenta ciljne skupine. Mladosten in svež pristop nagovarja ciljno skupino s sodobnimi in privlačnimi elementi. Glasba je ‘odbitega’ tempa in polna energije, kar dodatno poudari dinamičnost in živahnost vozila. Gledalca popeljemo na razburljivo in navdihujočo vožnjo v svet edinstvenega AMI-ja,« pravijo snovalci akcije.

Posebnost oglasov je tudi lokacija snemanja: Ljubljana. Ta daje poseben čar in lokalni pridih, industrijska kulisa pa sodobnost in trendovsko vzdušje. AMI je tako eno redkih vozil v zadnjih letih, ki se lahko pohvali s televizijskim oglasom slovenske produkcije.

»Nova in osvežujoča oglaševalska akcija na malih zaslonih obljublja nov val navdušenja in zanimanja med mlado in staro generacijo. Predstavlja nov mejnik v marketinški strategiji naše znamke, ki se še naprej uveljavlja kot pionir na področju inovacij v avtomobilski industriji,« so za MM povedali predstavniki Citroëna v Sloveniji.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji