ami
Opaženo

Opazili smo: Televizijski oglas, ki ga ne zgrešiš

Formitas skupina je v sodelovanju s produkcijsko ekipo Bright Visual za podjetje C Automobil Import ustvarila televizijske oglase, za katere pravijo, da bodo zagotovo pritegnili pozornost.

Posneli so tri 10-sekundne oglase, ki poudarjajo glavne prodajne prednosti Citroënovega modela AMI. S premišljenim konceptom so zajeli bistvo tega revolucionarnega vozila, ki se odlikuje po inovativnosti, prijaznosti do okolja in enostavni uporabi.

ami

Ne samo za mlade

»Oglase smo zasnovali na način, da pritegnejo pozornost tako najstnikov kot tudi njihovih staršev. S prizori, ki prikazujejo uporabo vozila in njegove prednosti v vsakdanjem življenju, oglas premišljeno nagovarja oba segmenta ciljne skupine. Mladosten in svež pristop nagovarja ciljno skupino s sodobnimi in privlačnimi elementi. Glasba je ‘odbitega’ tempa in polna energije, kar dodatno poudari dinamičnost in živahnost vozila. Gledalca popeljemo na razburljivo in navdihujočo vožnjo v svet edinstvenega AMI-ja,« pravijo snovalci akcije.

Posebnost oglasov je tudi lokacija snemanja: Ljubljana. Ta daje poseben čar in lokalni pridih, industrijska kulisa pa sodobnost in trendovsko vzdušje. AMI je tako eno redkih vozil v zadnjih letih, ki se lahko pohvali s televizijskim oglasom slovenske produkcije.

»Nova in osvežujoča oglaševalska akcija na malih zaslonih obljublja nov val navdušenja in zanimanja med mlado in staro generacijo. Predstavlja nov mejnik v marketinški strategiji naše znamke, ki se še naprej uveljavlja kot pionir na področju inovacij v avtomobilski industriji,« so za MM povedali predstavniki Citroëna v Sloveniji.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji