ami
Opaženo

Opazili smo: Televizijski oglas, ki ga ne zgrešiš

Formitas skupina je v sodelovanju s produkcijsko ekipo Bright Visual za podjetje C Automobil Import ustvarila televizijske oglase, za katere pravijo, da bodo zagotovo pritegnili pozornost.

Posneli so tri 10-sekundne oglase, ki poudarjajo glavne prodajne prednosti Citroënovega modela AMI. S premišljenim konceptom so zajeli bistvo tega revolucionarnega vozila, ki se odlikuje po inovativnosti, prijaznosti do okolja in enostavni uporabi.

ami

Ne samo za mlade

»Oglase smo zasnovali na način, da pritegnejo pozornost tako najstnikov kot tudi njihovih staršev. S prizori, ki prikazujejo uporabo vozila in njegove prednosti v vsakdanjem življenju, oglas premišljeno nagovarja oba segmenta ciljne skupine. Mladosten in svež pristop nagovarja ciljno skupino s sodobnimi in privlačnimi elementi. Glasba je ‘odbitega’ tempa in polna energije, kar dodatno poudari dinamičnost in živahnost vozila. Gledalca popeljemo na razburljivo in navdihujočo vožnjo v svet edinstvenega AMI-ja,« pravijo snovalci akcije.

Posebnost oglasov je tudi lokacija snemanja: Ljubljana. Ta daje poseben čar in lokalni pridih, industrijska kulisa pa sodobnost in trendovsko vzdušje. AMI je tako eno redkih vozil v zadnjih letih, ki se lahko pohvali s televizijskim oglasom slovenske produkcije.

»Nova in osvežujoča oglaševalska akcija na malih zaslonih obljublja nov val navdušenja in zanimanja med mlado in staro generacijo. Predstavlja nov mejnik v marketinški strategiji naše znamke, ki se še naprej uveljavlja kot pionir na področju inovacij v avtomobilski industriji,« so za MM povedali predstavniki Citroëna v Sloveniji.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji