Poletna bitja
Opaženo

Opazili smo: Poletna bitja v Ljubljani

Na Kongresnem trgu bo do 21. junija 2024 potekal že 16. festival Junij v Ljubljani, ki letos vabi z novo, igrivo oblikovno in kreativno podobo.

Zanjo je poskrbel Matija Kocbek iz studia Reformatic, ki pravi, da podoba sloni na pripovednem okvirju, ki obljublja, da bo festival Junij v Ljubljani iz leta v leto živel in se razvijal, tudi skozi edinstveno vizualno podobo. »Koncept črpa navdih iz vitalnosti in raznolikosti mestnega življenja, ki se pred poletjem dokončno prebudi. Gre za praznovanje naravnega, kulturnega in družbenega kot tudi domišljijskega sveta. Zato smo koncept poimenovali kar 'Poletna bitja'. Ta spodbujajo vključevanje skupnosti in praznujejo raznolikosti. Tako kot se poletje vsako leto znova vrne, tako se lahko 'Poletna bitja' ponovno rodijo z novimi idejami in interpretacijami, kar festivalu omogoča , da (p)ostane dinamičen in težko pričakovan dogodek, ki ohranja svoj čar in relevantnost skozi čas,« pravijo v Mestni občini Ljubljana.

Hkrati vabijo k ogledu več kot 40 kakovostnih kulturnih dogodkov, ki so za obiskovalce brezplačni.

Poletna bitja3

Poletna bitja2

Poletna bitja1

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji