REDical Park
Opaženo

Opazili smo: Natečaj REDical Park Vol. 02 združil tradicijo in futurizem

Končana je druga izvedba modnega natečaja REDical Park, ki je tokrat nosil naziv Vol. 02 – Folk Fusion. V okviru natečaja je znamka Beefeater Gin Tonic Slovenija iskala brezčasne kreacije, ki utelešajo stičišče tradicije in futurizma.

Namen aktivacije, ki jo podpira Pernod Ricard Slovenija, lastnik blagovne znamke Beefeater Gin Tonic, je približati blagovno znamko mladim med 21. in 30. letom. Kot pravijo, pod imperativom odgovornega uživanja alkohola mlade nagovarjajo skozi njim ljube vrednote – podpirati želijo neuveljavljene talente in jim pomagati do prepoznavnosti. Tokrat je na natečaj prispelo 83 skic, sedem žirantov pa je med prijavljenimi izbralo 12 finalistov. Ti so svoje videnje udejanili v modne kose, s katerimi so se predstavili na modni reviji v Cukrarni. Zmagovalka je postala Kaja Bakan, ki je navdih črpala iz prekmurske folklore – iz ročnih tehnik pletenja slamnatih izdelkov in prekmurskih ljudskih pesmih.

redical

Pri projektu, ki so ga izvedli s pomočjo DROM agency, so sodelovali: Eva Japelj (predstavnica Pernod Ricard Slovenija), Sonja Vlašič (direktorica naročnika v agenciji), Marko Klemen (umetniški direktor), Irena Kotnik, Sonja Vlašič, Maša Stanič in Lučka Fabijan (kreativna ideja), Andrej Srebrnjak (videoprodukcija), Marijo Zupanov (fotograf), Lučka Fabijan, Maša Stanič, Nino Bavčar in Sonja Vlašič (tekstopiske), Lučka Fabijan (kreativna oblikovna zasnova), Lučka Fabijan in Tadej Abram (izvedbeno oblikovanje), Dalia Roženbergar in Monika Curk (asistentki projekta), Manca Dežman in Luka Jager iz Bold projects (organizacija dogodka) ter Tita Petrovec iz Hiše vizij (tehnična organizacija dogodka).

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji