zz
Opaženo

Opazili smo: Nad Baragovo v Ljubljani se dviga Citroën AMI

V avtomobilskem mestu Emil Frey na Baragovi ulici vam bo pogled pritegnil Citroën AMI, ki se s številnimi baloni dviga visoko nad tlemi.

Navdih za ta podvig so pri Citroënu dobili v ikoničnem filmu »V višave« (»Up«), kjer glavni lik s pomočjo številnih balonov skupaj s svojo hišo poleti v zrak, ideja pa je nastala v sodelovanju z agencijo Formitas.

V duhu filma je Citroën AMI vzletel nad mestne ulice, pri čemer ga v zraku drži avtodvigalo, nad njim pa se dviga kar 900 balonov. Avtomobil se nahaja na višini 6 metrov in ni samo atrakcija, ki privablja poglede, temveč po besedah njegovih predstavnikov simbolizira zavezanost znamke k iskanju inovativnosti, drugačnosti in edinstvenosti pri izpostavljanju Citroën Amija.

»Citroën si od nekdaj prizadeva presegati običajne meje in navduševati na nekonvencionalne načine. Z dvigom vozila AMI na višino želimo pokazati, da je inovativnost v srcu naše znamke in da je mogoče doseči skoraj vse, če le pustimo domišljiji prosto pot,« je povedal Dejan Debernardi, direktor marketinga in oglaševanja v podjetju C Automobil Import.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji