zz
Opaženo

Opazili smo: Nad Baragovo v Ljubljani se dviga Citroën AMI

V avtomobilskem mestu Emil Frey na Baragovi ulici vam bo pogled pritegnil Citroën AMI, ki se s številnimi baloni dviga visoko nad tlemi.

Navdih za ta podvig so pri Citroënu dobili v ikoničnem filmu »V višave« (»Up«), kjer glavni lik s pomočjo številnih balonov skupaj s svojo hišo poleti v zrak, ideja pa je nastala v sodelovanju z agencijo Formitas.

V duhu filma je Citroën AMI vzletel nad mestne ulice, pri čemer ga v zraku drži avtodvigalo, nad njim pa se dviga kar 900 balonov. Avtomobil se nahaja na višini 6 metrov in ni samo atrakcija, ki privablja poglede, temveč po besedah njegovih predstavnikov simbolizira zavezanost znamke k iskanju inovativnosti, drugačnosti in edinstvenosti pri izpostavljanju Citroën Amija.

»Citroën si od nekdaj prizadeva presegati običajne meje in navduševati na nekonvencionalne načine. Z dvigom vozila AMI na višino želimo pokazati, da je inovativnost v srcu naše znamke in da je mogoče doseči skoraj vse, če le pustimo domišljiji prosto pot,« je povedal Dejan Debernardi, direktor marketinga in oglaševanja v podjetju C Automobil Import.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji