zz
Opaženo

Opazili smo: Nad Baragovo v Ljubljani se dviga Citroën AMI

V avtomobilskem mestu Emil Frey na Baragovi ulici vam bo pogled pritegnil Citroën AMI, ki se s številnimi baloni dviga visoko nad tlemi.

Navdih za ta podvig so pri Citroënu dobili v ikoničnem filmu »V višave« (»Up«), kjer glavni lik s pomočjo številnih balonov skupaj s svojo hišo poleti v zrak, ideja pa je nastala v sodelovanju z agencijo Formitas.

V duhu filma je Citroën AMI vzletel nad mestne ulice, pri čemer ga v zraku drži avtodvigalo, nad njim pa se dviga kar 900 balonov. Avtomobil se nahaja na višini 6 metrov in ni samo atrakcija, ki privablja poglede, temveč po besedah njegovih predstavnikov simbolizira zavezanost znamke k iskanju inovativnosti, drugačnosti in edinstvenosti pri izpostavljanju Citroën Amija.

»Citroën si od nekdaj prizadeva presegati običajne meje in navduševati na nekonvencionalne načine. Z dvigom vozila AMI na višino želimo pokazati, da je inovativnost v srcu naše znamke in da je mogoče doseči skoraj vse, če le pustimo domišljiji prosto pot,« je povedal Dejan Debernardi, direktor marketinga in oglaševanja v podjetju C Automobil Import.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji