ILGA
Opaženo

Opazili smo: Mavrični zmaj kot simbol združenja ILGA

V Studiu 360 so zasnovali podobo letne konference združenja ILGA pod geslom »Rising to The Moment«.

ILGA-Evropa je mednarodna nevladna organizacija iz Bruslja, ki združuje več kot 700 LGBTI-organizacij iz 54-ih držav Evrope in Srednje Azije. Vsako leto imajo svojo letno konferenco v enem od evropskih mest – lani je bila to Ljubljana. Ob tej priložnosti so Studio 360 prosili za zasnovo logotipa, ki bi združeval simbol mesta oziroma Slovenije ter hkrati odražal tako moč njihovega gibanja kot slogan konference. "V Studiu 360 smo izdelali dva predloga, ki sta vključevala dva simbola – enega s Triglavom, drugega pa z ljubljanskim zmajem. Izbrali so slednjega, za katerega pravijo, da je odlično povzel duh konference ter predstavil ikonični simbol Ljubljane," pravi Vladan Srdić iz Studia 360 ter kreativni in umetniški direktor projekta.

ilga

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji