ILGA
Opaženo

Opazili smo: Mavrični zmaj kot simbol združenja ILGA

V Studiu 360 so zasnovali podobo letne konference združenja ILGA pod geslom »Rising to The Moment«.

ILGA-Evropa je mednarodna nevladna organizacija iz Bruslja, ki združuje več kot 700 LGBTI-organizacij iz 54-ih držav Evrope in Srednje Azije. Vsako leto imajo svojo letno konferenco v enem od evropskih mest – lani je bila to Ljubljana. Ob tej priložnosti so Studio 360 prosili za zasnovo logotipa, ki bi združeval simbol mesta oziroma Slovenije ter hkrati odražal tako moč njihovega gibanja kot slogan konference. "V Studiu 360 smo izdelali dva predloga, ki sta vključevala dva simbola – enega s Triglavom, drugega pa z ljubljanskim zmajem. Izbrali so slednjega, za katerega pravijo, da je odlično povzel duh konference ter predstavil ikonični simbol Ljubljane," pravi Vladan Srdić iz Studia 360 ter kreativni in umetniški direktor projekta.

ilga

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji