Preprosto
Opaženo

Opazili smo: 10. jubilej Lidlove korporativne revije

Lidlova praznična revija Preprosto je že na prodajnih policah. Letos praznuje že deset let izhajanja, v tem času pa je prejela tudi številne domače in mednarodne nagrade s področja vsebinskega marketinga.

Kot pravijo ustvarjalci revije, bodo bralci in bralke v novi številki našli praznične recepte, navdihujoče zgodbe ter preproste predloge za ustvarjanje in praznično okrasitev. V njej ne manjkajo niti zgodbe Lidlovk in Lidlovcev ter ideje za preživljanje prostega časa. »Tudi tokratna številka je nastala v sodelovanju s slovenskimi avtorji, z vsebinami pa si v Lidlu Slovenija prizadevamo za aktualnost, lokalnost, svežino, preprostost, nadpovprečno kakovost, zanimivost in povezanost s ponudbo kakovostnih izdelkov, ki so kupcem na voljo v naših trgovinah,« še dodajajo.

Prva tovrstna korporativna revija v Sloveniji

Revija je prvič izšla leta 2014, ko se je pokazala priložnost za kakovostno tiskano revijo, saj je večina trgovcev izdelovala le klasične promocijske letake. »V Lidlu Slovenija smo verjeli, da je edina pot do dolgoročnega uspeha ta, da ustvarimo za naše kupce nekaj tako relevantnega, da bi to želeli tudi kupiti. In zato je bilo pomembno, da je revija resnično nadpovprečno kakovostna,« pravijo v Lidlu Slovenija. Preprosto je bila v Sloveniji torej prva tovrstna korporativna revija – cena 1,49 evra je simbolična in je vse od takrat ostala nespremenjena. Da je med Lidlovimi kupci zelo priljubljena, priča tudi dejstvo, da je vsako leto tudi skoraj razprodana.

Revija je tudi med največkrat nagrajenimi slovenskimi revijami. V preteklosti se je na tekmovanju Content Marketing Awards v ZDA uvrstila med tri najboljše trgovinske medije leta po mnenju mednarodne žirije. V letih 2019 in 2017 je na tem tekmovanju celo zmagala v omenjeni kategoriji, prejela pa je tudi številne druge pohvale in nagrade v tujini in Sloveniji. Revijo v Lidlu Slovenija pripravljajo skupaj z izvršnim urednikom Nenadom Senićem iz agencije PM, poslovni mediji, ki je bil leta 2019 za to delo v Veliki Britaniji nominiran za urednika leta.

preprosto

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji