Preprosto
Opaženo

Opazili smo: 10. jubilej Lidlove korporativne revije

Lidlova praznična revija Preprosto je že na prodajnih policah. Letos praznuje že deset let izhajanja, v tem času pa je prejela tudi številne domače in mednarodne nagrade s področja vsebinskega marketinga.

Kot pravijo ustvarjalci revije, bodo bralci in bralke v novi številki našli praznične recepte, navdihujoče zgodbe ter preproste predloge za ustvarjanje in praznično okrasitev. V njej ne manjkajo niti zgodbe Lidlovk in Lidlovcev ter ideje za preživljanje prostega časa. »Tudi tokratna številka je nastala v sodelovanju s slovenskimi avtorji, z vsebinami pa si v Lidlu Slovenija prizadevamo za aktualnost, lokalnost, svežino, preprostost, nadpovprečno kakovost, zanimivost in povezanost s ponudbo kakovostnih izdelkov, ki so kupcem na voljo v naših trgovinah,« še dodajajo.

Prva tovrstna korporativna revija v Sloveniji

Revija je prvič izšla leta 2014, ko se je pokazala priložnost za kakovostno tiskano revijo, saj je večina trgovcev izdelovala le klasične promocijske letake. »V Lidlu Slovenija smo verjeli, da je edina pot do dolgoročnega uspeha ta, da ustvarimo za naše kupce nekaj tako relevantnega, da bi to želeli tudi kupiti. In zato je bilo pomembno, da je revija resnično nadpovprečno kakovostna,« pravijo v Lidlu Slovenija. Preprosto je bila v Sloveniji torej prva tovrstna korporativna revija – cena 1,49 evra je simbolična in je vse od takrat ostala nespremenjena. Da je med Lidlovimi kupci zelo priljubljena, priča tudi dejstvo, da je vsako leto tudi skoraj razprodana.

Revija je tudi med največkrat nagrajenimi slovenskimi revijami. V preteklosti se je na tekmovanju Content Marketing Awards v ZDA uvrstila med tri najboljše trgovinske medije leta po mnenju mednarodne žirije. V letih 2019 in 2017 je na tem tekmovanju celo zmagala v omenjeni kategoriji, prejela pa je tudi številne druge pohvale in nagrade v tujini in Sloveniji. Revijo v Lidlu Slovenija pripravljajo skupaj z izvršnim urednikom Nenadom Senićem iz agencije PM, poslovni mediji, ki je bil leta 2019 za to delo v Veliki Britaniji nominiran za urednika leta.

preprosto

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji