zz
Opaženo

Okus, ki ne vara

Pivka Perutninarstvo in Yootree Creative predstavljata mesne izdelke Brez in v oglaševalski akciji izpostavljata, da se od izvrstnih mesnin danes pričakuje veliko več kot le dober okus.

Kratek opis akcije:  V primeru mesnih izdelkov zagotovo velja pravilo »manj je več«. Potrošniki iščejo izdelke, ki imajo kakovostne naravne sestavine s čim manj ali brez umetnih dodatkov in začimb, proizvedene z manj procesiranimi postopki in s skrbno vzrejenim mesom. To velja za vse generacije nakupovalcev, še posebej za mlajše. Oznake in certifikati nosijo vse večji pomen, ker nudijo vpogled in zagotovilo kakovosti tovrstnih izdelkov.

V zgodbi so predstavljeni uporabniki, ki uživajo v bogato obloženih slastnih sendvičih, narezkih in hrenovkah. Za vsakim od njih so izpostavljene poudarjene lastnosti izdelkov brez umetnih ojačevalcev okusa, antibiotikov in podobno. Zapisi zaradi vpadljive tipografije vzbujajo zanimanje mimoidočih, po drugi strani pa poudarjajo ozadje kakovosti in okusa, ki ne vara, pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, radio, splet, družbeni mediji, prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj in Nataša Želje

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Nadja Rojic

Kreativna direktorja: Tomaž Apohal in Janez Trontelj

Starejši tekstopisec: Janez Trontelj

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Produkcijska hiša: Moment Collective

Producent: Vito Pešič

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji