pivka
Opaženo

Oglaševalska akcija, ki odpelje v »neskončni svet dobrot Pivka«

V agenciji Yootree Creative so za podjetje Pivka perutninarstvo poleg prenove podobe embalaž pripravili tudi oglaševalsko akcijo repozicioniranja blagovne znamke.

Kratek opis akcije: Izvedba ilustriranega in animiranega televizijskega oglasa je nastala po navdihu sodobnega TikTok trenda »endless paper« (neskončni papir), v katerem se sleherniki gibajo skozi prostor v detajle, ki odpirajo nadaljnja obzorja in nove detajle v neskončnost. »Kreativna ideja izvirno povezuje sodobno in trendovsko prikazno tehniko z lokalnim značajem Pivke in Zelenega krasa. Zgodba oglasa izpostavlja, da ima ljubezen nešteto različnih obrazov. Je ljubezen do sebe, da uživaš zdravo hrano. Je ljubezen do bližnjega, ki mu ponujaš samo najboljše. Je ljubezen, ki jo s svojim vedenjem in ravnanjem izkazuješ okolju in naravi. Najboljše jedi pa nastanejo, ko jih pripravljaš za tiste, ki jih imaš najraje. Ni lepšega, kot sesti za obloženo mizo s svojimi najdražjimi. Dom se razživi ob dišavah izbranih jedi in v družbi domačih. Z njimi si delimo zgodbe, veselje in dobrote Pivkinega sveta,« pravijo snovalci akcije.

 

pivka4

pivka5

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah ter lastnih in zakupljenih digitalnih kanalih

Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc in Emanuela Kristan

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisec: Janez Trontelj

Umetniška direktorja: Ivor Bogunić in Petja Selan

Oblikovalec: Jože Martinčič

Producent: Vito Pešič

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Luka Karlin

Ilustracija: Agencija ustvarjalcev Umer (ilustrator Marko Renko)

Produkcijska hiša: Moment Collective

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji