Zlato polje
Opaženo

Od »brrr« do »mmm« v samo nekaj minutah

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Žitom pripravili novo komunikacijsko akcijo za zamrznjene izdelke Zlato polje.

Kratek opis akcije: »Pri blagovni znamki Zlato polje smo svojo linijo izdelkov razširili z zamrznjenimi prilogami. Z njimi lahko vsak dan prihranimo čas pri pripravi jedi, ki sicer zahtevajo veliko časa, brez kompromisov pri okusu. Da bi potrošnike ozavestili o prednostih zamrznjenih izdelkov, obenem pa jim dali zlate ideje za hitre obroke, smo posneli serijo treh kratkih video oglasov, celotno komunikacijo pa podprli v tisku, na prodajnih mestih ter na spletu,« pravijo in dodajajo: »Ko si zaželite svaljke, se ni treba več ves dan 'svaljkati' po kuhinji. Z zamrznjenimi izdelki Zlato polje boste prihranili pri času, ne pa okusu.«

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest

Predstavnici naročnika: Melita Bunić in Tanja Šoštarič

Direktorica projekta: Urša Pučko

Vodja projekta: Urška Grabeljšek

Kreativni direktor in tekstopisecBlaž Kocjančič

OblikovalcaNejc Romih in Darja Petrič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser in direktor fotografije: Blaž Švent

Fotograf: Miha Bratina

Stilistka hrane: Sabina Penšek

Oblikovanje in obdelava zvoka: 001

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji