Zlato polje
Opaženo

Od »brrr« do »mmm« v samo nekaj minutah

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Žitom pripravili novo komunikacijsko akcijo za zamrznjene izdelke Zlato polje.

Kratek opis akcije: »Pri blagovni znamki Zlato polje smo svojo linijo izdelkov razširili z zamrznjenimi prilogami. Z njimi lahko vsak dan prihranimo čas pri pripravi jedi, ki sicer zahtevajo veliko časa, brez kompromisov pri okusu. Da bi potrošnike ozavestili o prednostih zamrznjenih izdelkov, obenem pa jim dali zlate ideje za hitre obroke, smo posneli serijo treh kratkih video oglasov, celotno komunikacijo pa podprli v tisku, na prodajnih mestih ter na spletu,« pravijo in dodajajo: »Ko si zaželite svaljke, se ni treba več ves dan 'svaljkati' po kuhinji. Z zamrznjenimi izdelki Zlato polje boste prihranili pri času, ne pa okusu.«

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest

Predstavnici naročnika: Melita Bunić in Tanja Šoštarič

Direktorica projekta: Urša Pučko

Vodja projekta: Urška Grabeljšek

Kreativni direktor in tekstopisecBlaž Kocjančič

OblikovalcaNejc Romih in Darja Petrič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser in direktor fotografije: Blaž Švent

Fotograf: Miha Bratina

Stilistka hrane: Sabina Penšek

Oblikovanje in obdelava zvoka: 001

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji