n
Opaženo

Obcestni plakati v obliki Donata

Donat je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvaril obcestne plakate v nenavadni obliki, ki so vključevali ogromno plastenko Donata.

S to akcijo blagovna znamka mimoidoče voznike opominja, da je naravna mineralna voda Donat naravna rešitev za urejeno prebavo. Vodji projekta sta Nace Tomc in Petra Noterzberg, izvršni kreativni direktor Janez Rakušček, umetniški direktor Ljubo Bratina, tekstopiska Maja Burja, pri projektu pa so kot predstavnice naročnika sodelovale tudi Lea Stritar, Klavdija Vidic in Katja Gaber.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji