n
Opaženo

Obcestni plakati v obliki Donata

Donat je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvaril obcestne plakate v nenavadni obliki, ki so vključevali ogromno plastenko Donata.

S to akcijo blagovna znamka mimoidoče voznike opominja, da je naravna mineralna voda Donat naravna rešitev za urejeno prebavo. Vodji projekta sta Nace Tomc in Petra Noterzberg, izvršni kreativni direktor Janez Rakušček, umetniški direktor Ljubo Bratina, tekstopiska Maja Burja, pri projektu pa so kot predstavnice naročnika sodelovale tudi Lea Stritar, Klavdija Vidic in Katja Gaber.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji