n
Opaženo

Obcestni plakati v obliki Donata

Donat je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvaril obcestne plakate v nenavadni obliki, ki so vključevali ogromno plastenko Donata.

S to akcijo blagovna znamka mimoidoče voznike opominja, da je naravna mineralna voda Donat naravna rešitev za urejeno prebavo. Vodji projekta sta Nace Tomc in Petra Noterzberg, izvršni kreativni direktor Janez Rakušček, umetniški direktor Ljubo Bratina, tekstopiska Maja Burja, pri projektu pa so kot predstavnice naročnika sodelovale tudi Lea Stritar, Klavdija Vidic in Katja Gaber.

Intervju

bergant
03. 06. 2023

Pred nami so razburljivi časi, je prepričan Andrej Bergant, vodja raziskav in razvoja na…

UI lahko postane pomočnik v podjetju ali pa pomočnik vsakemu posamezniku. Ena od veščin, ki jo bomo morali razviti, je uporaba UI.

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Naši avtorji