n
Opaženo

Obcestni plakati v obliki Donata

Donat je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvaril obcestne plakate v nenavadni obliki, ki so vključevali ogromno plastenko Donata.

S to akcijo blagovna znamka mimoidoče voznike opominja, da je naravna mineralna voda Donat naravna rešitev za urejeno prebavo. Vodji projekta sta Nace Tomc in Petra Noterzberg, izvršni kreativni direktor Janez Rakušček, umetniški direktor Ljubo Bratina, tekstopiska Maja Burja, pri projektu pa so kot predstavnice naročnika sodelovale tudi Lea Stritar, Klavdija Vidic in Katja Gaber.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji