planica3
Opaženo

TO NI Planica!

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Ljubljanskimi mlekarnami za blagovno znamko sladoledov Planica zasnovali rešitev, ki bo naredila konec neprijetnim presenečenjem.

Kratek opis akcije: Slovenci v banjicah sladoledov Planica radi zamrzujemo različne domače dobrote. Tako se pogosto zgodi, da v banjici iz domačega zamrzovalnika najdete filane paprike, čufte, sarme, segedin ali druge doma pripravljene jedi. Da bi tovrstnim presenečenjem naredili konec, so pripravili preprosto rešitev. Serija nalepk TO NI Planica, namenjenih označevanju jedi, ki jih doma zamrzujemo v banjicah, je že na voljo pri vseh večjih trgovcih po Sloveniji.

planica1

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, oglaševanje na YouTubu, prodajna mesta, spletni vplivneži

Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Eva Križaj

Produkcijska hiša: Lilt

Animator: Miha Grošelj

Medijska agencija: Zenith Media

Trajanje akcije: od 10. junija 2020 do razdelitve vseh nalepk

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji