A1 vajb
Opaženo

Ne definiraj, eksperimentiraj!

V agenciji SHIFT so za produktno linijo A1 Vajb ustvarili novo komunikacijsko platformo, ki mlade spodbuja k eksperimentiranju z glasbo, stilom, 'frendi', ličili, hobiji ...

Kratek opis akcije: »Družba želi dandanes mlade čim prej popredalčkati, zanje pa je pomembno ravno nasprotno – da raziskujejo, delajo napake, eksperimentirajo in se pri tem ne omejujejo z nepotrebnimi oznakami. Samo tako lahko ugotovijo, kdo so, kaj jim 'vajba' in kaj ne,« pravijo v A1, kjer z novo platformo mlade spodbujajo, naj se uprejo definicijam družbe in eksperimentirajo na najrazličnejših področjih.

V krovnem videooglasu spoznamo protagonistko, ki oznakam ne pusti, da bi jo opredeljevale in eksperimentira z vsem, kar jo obkroža. Vizualnemu delu oglaševalske akcije so dodali tudi produktno komunikacijo, ki mlade spodbuja, da eksperimentirajo z zabavnimi vsebinami iz mobilnega paketa. A1 Vajb jim namreč omogoča izbiro želene platforme – HBO Max, VOYO ali Deezer, na katerih najdejo dovolj širok nabor vsebin, da lahko en dan poslušajo ali gledajo nekaj, naslednji dan pa kaj popolnoma drugačnega.

a1 vajb1

a1 vajb2

a1 vajb3

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Nikolaja Frece, Mojca Goršič in Petra Vaupotič Pires

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativna direktorja: Kaja Elsner in Luka Bajs

Tekstopiska: Kaja Elsner

Umetniški direktor: Andraž Grulja

Direktorica projekta: Amadea Šoln

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projekta: Lina Gorjup

Filmska produkcija: Bright

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Postprodukcija: Bright; Jure Lavrin in Matic Prusnik 

Zvočna obdelava: 001

Fotografinja: Urška Pečnik

Komunikacija na družbenih omrežjih: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji