z
Opaženo

Naj se prihodnost vrti v pravo smer

Agencija Povem je za Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo na svetovni dan varčevanja z energijo izvedla dogodek akcije »Moč vetra, sonca, vode in lesa. Za vse nas.«

Integrirano komunikacijsko akcijo za promocijo obnovljivih virov energije, ki se pod okriljem Ministrstva za okolje, podnebje in energijo Republike Slovenije odvija v prihodnjih treh mesecih, so v agenciji Povem na pot pospremili s simbolno, petmetrsko vetrnico na Kongresnem trgu v Ljubljani. Na svetovni dan varčevanja z energijo je pod njo zbranim novinarjem ključna sporočila akcije predstavil minister za okolje, podnebje in energijo mag. Bojan Kumer. Zeleno luč projektu pa je prižgal tudi posebni gost, oče dvosmernega toka in inovator na področju elektrike Nikola Tesla, ki se je nepričakovano pridružil moderatorju Niku Škrlecu.

Po dogodku je vetrnica našla svoje mesto v zunanjih prostorih Srednje gradbene, geodetske, okoljevarstvene šole in strokovne gimnazije Ljubljana, kjer bo skrbela za ozaveščanje mlajših generacij, nosilk naše energetske prihodnosti.

Pri projektu so s strani agencije Povem sodelovali Vanja Žižmond, Marko Senegačnik, Petra Rolih, Romana Miklavž, Lara Zupančič in Mateja Gale. Iz vrst naročnika Ministrstva za okolje, podnebje in energijo so kot predstavniki vidno vlogo zavzeli Petra Fatur, Zala Grilc, Mateja Dimnik in Karin Jurman Marn. 

z

z

z

 

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji