mm
Opaženo

Naj bo pravljično vse leto!

Izhodišče letošnje praznične kampanje Mladinske knjige je pravljica, ki ni samo pripovedna zvrst ali trenutek v času, ampak nekaj, kar ljudje iščemo in si želimo.

Kratek opis akcije: Mladinska knjiga v darilni sezoni ponuja nabor knjig in izdelkov, ki negujejo odnos do sebe in drugih, omogočajo kakovostno preživljanje prostega časa, razvajajo z lepim dizajnom in podobami najboljših slovenskih ilustratorjev ter ustvarjajo … pravljico. Teh ne najdemo le v knjigi, ampak tudi v majhnih stvareh, srečnih naključjih in ljudeh. Tako je nastala kampanja, ki je hkrati poklon enemu od največjih imen slovenske pravljice, ilustratorki Jelki Reichman. Ob njenem prihajajočem življenjskem jubileju  (umetnica bo prihodnje leto praznovala 85 let) izložbe izbranih knjigarn Mladinske knjige krasijo idilične ilustracije otrok v zimski pokrajini. Med liki izstopa deček rdečih lic v modrem puloverju z rdečim šalom in kapo, ki v tem retro slogu »oživi« v promocijskem videu. S svojo podobo pripoveduje zgodbo o otroškem veselju ob pričakovanju zime in praznikov ter hkrati briše meje med pravljico iz knjige in tisto, ki jo lahko živimo.

Kampanjo dopolnjuje kolekcija darilnih izdelkov z ilustracijami Jelke Reichman.

z

Elementi akcije: izložbe knjigarn, televizijski oglas, ciljno televizijsko oglaševanje (addressable TV), radijski oglas, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, vplivnostni marketing, tiskani oglasi, promocijska gradiva na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak

Vodja projekta: Andreja Žnidaršič

Kreativna direktorica: Saša Kovačič

Umetniška direktorica: Andreja Žolger

Tekstopiska: Taja Martinčič

Oblikovalka: Sofia Pleško

Vsebinski marketing: Katarina Peterlin Mohorič

Družbena omrežja: Maja Vodan

Spletna stran: Luka Plečnik

Fotograf in režiser: Aleš Bravničar

Ilustratorka: Jelka Reichman

Produkcijska hiša: Booster Production

Trajanje akcije: 8. november 2023 – 5. januar 2024

m

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji