mm
Opaženo

Naj bo pravljično vse leto!

Izhodišče letošnje praznične kampanje Mladinske knjige je pravljica, ki ni samo pripovedna zvrst ali trenutek v času, ampak nekaj, kar ljudje iščemo in si želimo.

Kratek opis akcije: Mladinska knjiga v darilni sezoni ponuja nabor knjig in izdelkov, ki negujejo odnos do sebe in drugih, omogočajo kakovostno preživljanje prostega časa, razvajajo z lepim dizajnom in podobami najboljših slovenskih ilustratorjev ter ustvarjajo … pravljico. Teh ne najdemo le v knjigi, ampak tudi v majhnih stvareh, srečnih naključjih in ljudeh. Tako je nastala kampanja, ki je hkrati poklon enemu od največjih imen slovenske pravljice, ilustratorki Jelki Reichman. Ob njenem prihajajočem življenjskem jubileju  (umetnica bo prihodnje leto praznovala 85 let) izložbe izbranih knjigarn Mladinske knjige krasijo idilične ilustracije otrok v zimski pokrajini. Med liki izstopa deček rdečih lic v modrem puloverju z rdečim šalom in kapo, ki v tem retro slogu »oživi« v promocijskem videu. S svojo podobo pripoveduje zgodbo o otroškem veselju ob pričakovanju zime in praznikov ter hkrati briše meje med pravljico iz knjige in tisto, ki jo lahko živimo.

Kampanjo dopolnjuje kolekcija darilnih izdelkov z ilustracijami Jelke Reichman.

z

Elementi akcije: izložbe knjigarn, televizijski oglas, ciljno televizijsko oglaševanje (addressable TV), radijski oglas, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, vplivnostni marketing, tiskani oglasi, promocijska gradiva na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak

Vodja projekta: Andreja Žnidaršič

Kreativna direktorica: Saša Kovačič

Umetniška direktorica: Andreja Žolger

Tekstopiska: Taja Martinčič

Oblikovalka: Sofia Pleško

Vsebinski marketing: Katarina Peterlin Mohorič

Družbena omrežja: Maja Vodan

Spletna stran: Luka Plečnik

Fotograf in režiser: Aleš Bravničar

Ilustratorka: Jelka Reichman

Produkcijska hiša: Booster Production

Trajanje akcije: 8. november 2023 – 5. januar 2024

m

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji