t2
Opaženo

Morda najbolj prijazen operater

T-2 je v sodelovanju z Agencijo Arih pripravil oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da hitro razvijajoče se telekomunikacijske tehnologije zahtevajo od uporabnikov nenehno prilagajanje in učenje.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, imajo telekomunikacijski operaterji ob tem dvojno nalogo. So nosilci razvoja in tisti, ki dnevno uvajajo novosti v svojo ponudbo, hkrati pa morajo dobro razumeti potrebe uporabnikov in jim na najbolj prijazen način pomagati pri razlagi ali reševanju tehničnih zagat. »Tehnična dovršenost je dostopna praktično vsem na svetu. Človeško toplino in prijazen nastop pa je treba gojiti. Po tem se T-2 razlikuje od svojih konkurentov, kar že leta potrjujejo pričevanja zadovoljnih uporabnikov in izsledki raziskav o zadovoljstvu uporabnikov s svojim operaterjem,« trdijo pri T-2.

t21

t22

Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in digitalni oglasi, veliki plakati

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnik naročnika: Gregor Štampohar

Vodja projekta v agenciji: Tatjana Rusanov

Kreativni direktor in tekstopisec: Igor Arih

Umetniški direktor: Tom Petruccelli

Oblikovalec: Matjaž Ferenc

Fotograf in režiser: Izidor Farič

Produkcijska hiša: FiProdukcija

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji