Prijetna dilema
Opaženo

Moderno ali retro? Prijetna dilema ...

Intesa Sanpaolo Bank se predstavlja z novim krogom oglaševalske akcije, ki temelji na konceptu »prijetnih dilem«. Zasnovali so jo skupaj z Atomik studiem.

Kratek opis akcije: Tudi tokratna komunikacijska akcija, v kateri so v ospredju stanovanjski in potrošniški krediti, temelji na »prijetnih dilemah«. Tistih sladkih skrbeh, ki nastopijo, ko se nam ni več potrebno ukvarjati s pomembnimi življenjskimi vprašanji. »Ponazorili smo jo z odločitvijo o moderni ali retro umetniški sliki, ki predstavlja le še piko na i v našem novem ali prenovljenem domu, do katerega smo prišli s pomočjo ugodnega stanovanjskega ali potrošniškega kredita Intese Sanpaolo Bank,« pravijo snovalci akcije.

intesa6

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof

Kreativni direktor: Tom Mezga

Tekstopiska: Barbara Winkler Koren

Oblikovalka: Anja Škerjanc

Fotograf: Martin Baebler

Režiser: Oton Bačar

Produkcijska hiša: Albatross Films

Medijska agencija: Media Publikum

Začetek akcije: 5. maj 2024

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji