visa
Opaženo

Mobilno plačevanje s kartico Visa

Na vrh lestvice najbolj priljubljenih plačilnih metod se vse bolj vztrajno prebija plačevanje z mobilnimi napravami, med katerimi prednjači osebni mobilni telefon.

Kratek opis akcije: Storitev Mobilna plačila Visa imetnikom plačilnih kartic omogoča vse ugodnosti Visa kar preko mobilnega telefona ali druge mobilne naprave, na kar so želeli opomniti z oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala sestrska agencija Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe). »Ker imajo uporabniki z varnostno funkcijo prepoznave obraza ali prstnega odtisa popoln nadzor nad dostopom in uporabo kartice v mobilnem telefonu, so mobilna plačila s kartico Visa še bolj zanesljiva, pregledna in varna,« pravijo.

Za lokalizacijo akcije in aktivnosti aktivacij skrbi Saatchi & Saatchi Ljubljana, za medijsko načrtovanje in zakup pa Starcom (oba člana Publicis Groupe Adriatic).

visa

Elementi akcije: televizijski, tiskani, zunanji in spletni oglasi, oglasi na družbenih omrežjih

Predstavnik naročnika: Martin Živković

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Oblikovalec: Siniša Šafarič

Avtor kreativne ideje, televizijskega oglasa in zunanjih oglasov: Saatchi & Saatchi Francija (Publicis Groupe)

Lokalna avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Medijska agencija: Starcom Slovenija (Publicis Groupe)

Trajanje akcije: junij–julij 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji