Curaprox
Opaženo

Mesec zdravih dlesni s Curaproxom

Curaprox je eden od vodilnih proizvajalcev izdelkov za ustno zdravje, ki je močno prisoten v Sloveniji, in spodbuja pobude za vzpostavitev optimalne, zdrave rutine za ustno nego. Mesec oktober so posvetili zdravju dlesni.

Kratek opis akcije: Za zdrave dlesni poleg klasičnih zobnih ščetk, po katerih je Curaprox najbolj prepoznaven, dobro skrbijo tudi njihove medzobne ščetke. Curaden Slovenija si je skupaj z agencijo Epidemic na Instagramu z aktivacijo slovenskih vplivnežev prizadeval vzpostaviti večjo ozaveščenost o uporabi medzobnih ščetk, ki dopolnjujejo rutinsko nego zob.

Cilj je bil pojasniti občinstvu, da si mnogi med nami prizadevajo za 100-odstotno učinkovitost v številnih vidikih svojega življenja, vendar se ne zavedajo, da tega niso uspeli doseči pri ustnem zdravju. »Razlog je preprost – ker ne vedo, da so na voljo izdelki, ki jim lahko pomagajo doseči enako učinkovitost pri njihovi zobozdravstveni rutini,« pravijo. Dodajo podatek, da običajne zobne ščetke prinašajo 70 % učinka, preostalih 30 % pa lahko dosežemo z uporabo medzobnih ščetk. Vplivneži so sporočilo predstavili na razumljiv in pristen način, pri čemer so z dejanskimi primeri izpostavili svoj dinamičen življenjski slog in odgovornosti, v katere vlagajo ves svoj trud, ter ugotovitev, da morajo enako storiti, ko gre za ustno higieno.

Agencija Epidemic je aktivirala vplivneže, ki so resnični uporabniki izdelkov Curaprox, da bi nadaljevali svojo avtentično zgodbo s to blagovno znamko, in predstavili ta nov dodatek za podporo njihove obstoječe rutine. Vsebine so bile izobraževalne, a hkrati zabavne in raznolike zaradi vključevanje različnih profilov, vse od perspektive mlade študentke do zaposlene mame dveh otrok.

eva pakiz

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih   

Predstavnice naročnika: Karolina Marolt, Katarina Petrović in Nina Senčar       

Vodja projekta v agenciji in komunikacija z vplivneži: Yashvi Ashar               

Trajanje akcije: oktober – november 2023

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji