emp
Opaženo

Mesec italijanske mode

V agenciji Herman & partnerji so pripravili oglaševalsko akcijo za že tradicionalni mesec italijanske mode.

Kratek opis akcije: Mesec italijanske mode vabi modne navdušence v spletno trgovino Emporium.si ter v trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Oglaševalska akcija sledi estetiki ikoničnih italijanskih blagovnih znamk, kot so Dolce & Gabbana, Marella, Pinko, Pennyblack, Red Valentino, Furla, Coccinelle, Liu Jo, Weekend MaxMara, Twinset, Diesel in druge. Sestavljajo jo video oglasi na televiziji in digitalnih kanalih, digitalne vsebine in aktivacije na družbenih omrežjih ter oglasi na plakatih.

emporium 2

emp3

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali

Predstavnici naročnika: Nina Vipotnik in Katja Kostelec

Direktorica naročnika v agenciji: Glorija Petek

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Umetniški direktor in režiser: Den Baruca

Izvedbeni oblikovalec: Ned Cocej Minatti

Video produkcija: Thenvision

Fotograf: Mimi Antolovič

Družbena omrežja: Emporium

Digitalni zakup: W3B

Trajanje akcije: september 2022

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji