emp
Opaženo

Mesec italijanske mode

V agenciji Herman & partnerji so pripravili oglaševalsko akcijo za že tradicionalni mesec italijanske mode.

Kratek opis akcije: Mesec italijanske mode vabi modne navdušence v spletno trgovino Emporium.si ter v trgovini Emporium v BTC-ju in Galerijo Emporium. Oglaševalska akcija sledi estetiki ikoničnih italijanskih blagovnih znamk, kot so Dolce & Gabbana, Marella, Pinko, Pennyblack, Red Valentino, Furla, Coccinelle, Liu Jo, Weekend MaxMara, Twinset, Diesel in druge. Sestavljajo jo video oglasi na televiziji in digitalnih kanalih, digitalne vsebine in aktivacije na družbenih omrežjih ter oglasi na plakatih.

emporium 2

emp3

Elementi akcije: televizijski, tiskani in spletni oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali

Predstavnici naročnika: Nina Vipotnik in Katja Kostelec

Direktorica naročnika v agenciji: Glorija Petek

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Umetniški direktor in režiser: Den Baruca

Izvedbeni oblikovalec: Ned Cocej Minatti

Video produkcija: Thenvision

Fotograf: Mimi Antolovič

Družbena omrežja: Emporium

Digitalni zakup: W3B

Trajanje akcije: september 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji