merkur
Opaženo

Merkur z novo komunikacijsko platformo »Ker je lahko še boljše«

Merkur je v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavil novo komunikacijsko platformo, s katero kupcem sporočajo, da so vrt, stanovanje in celo ptičja hišica vedno lahko še boljši.

Kratek opis akcije: »Če kdo na tem svetu verjame, da je vse lahko še boljše, sta to Bojan in Dare. Merkurjeva soseda predstavljata simpatično rivalstvo sosedskih odnosov, saj drug drugega spodbujata k izboljšavi domačih projektov – vse potrebno za to pa seveda dobita pri nas,« pravijo v Merkurju.

Nova komunikacijska platforma »Ker je lahko še boljše« se osredotoča na dejstvo, da se urejanje doma in okolice nikoli ne zaključi, ter domače mojstre in mojstrice spodbuja, da vedno znova izboljšujejo svoj dom in vrt. »Na vrt lahko vedno dodamo novo vrtno garnituro, gredice popestrimo s cvetočimi rožami, jedilno mizo polepšamo s povsem novimi servirnimi krožniki, kopalnica pa si zasluži novo tuš kabino ali pa celo nov jacuzzi ... Skratka, idej imamo neskončno! A nekaj imajo skupnega: vse lahko začnemo uresničevati v Merkurju, kjer je na voljo široka ponudba vsega, kar izboljša naš dom in vrt. Zakaj? Ker je lahko še boljše!« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, digitalno in radijsko oglaševanje, prodajna mesta, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Valentina Božič, Tina Kumelj, Maja Ambrož, Tina Uranič in Peter Petač

Direktorici projekta v agenciji: Inesa Grobler in Dragana Josipovič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiski: Katarina Ferk in Tina Križaj

Kreativni strateg: Goran Lang

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Oblikovalci: Vesna Žnidaršič, Jure Pogačnik, Daša Žerovnik in Pia Zavodnik

Videoprodukcija: Instant

Režiser: Miha Mlaker

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji