m
Opaženo

Matterra, skodelica, ustvarjena zate in za mati naravo

Skrb za trajnostno prihodnost, sodobno oblikovanje in znanost biomaterialov so združene v novi mednarodni znamki skodelic, ki s tremi inovacijami skrbi za naravo.

Matterra Cup je plod štiriletnega sodelovanja med inženirji slovenskih podjetij Ekstera, OPS Breznik, študentov Fakultete za tehnologijo polimerov, ki so razvoj imena, identitete, zgodbe in komunikacij nove znamke trajnostnega izdelka zaupali agenciji Yootree. Inovativna skodelica je ustvarjena iz 100-odstotnih biorazgradljivih materialov in obnovljivih virov. Vsaka skodelica temelji na inovativnem modelu krožnega gospodarstva, ki uporablja odpadke hmelja in ostanke iz lokalnih kmetij, inovativni metodi pršenja, ki izboljša toplotno izolacijo in mehansko odpornost skodelice za okolju prijazno čiščenje v pomivalnem stroju ter inovativni formuli biorazgradljivega materiala, ki omogoča hitrejšo kristalizacijo pri hlajenju, manjšo porabo energije, desetkrat večjo možnost recikliranja in obdelavo površine brez uporabe kemikalij.

»Ime znamke Matterra smo razvili s tvorjenko besed »Matter« in »Terra« ter identiteto zaokrožili z formo organsko povezanega kroga. Znamka predstavlja povezovanje inovacij, znanja in ljudi s skupnim interesom skrbi za okolje. Projekt je izvrsten primer sodelovanja organizacij, inovativnosti in znanj različnih generacij. Skupaj smo ustvarili izdelek, ki izvira iz narave in zemlje in s svojo inovativnostjo vrača ljudem in okolju« pravi Tomaž Apohal, kreativni direktor in partner v Yootree.

Vodja projekta je Nadja Rojic, kreativni direktor Tomaž Apohal, umetniška direktorica Petja Selan (vsi iz agencije Yootree Creative), predstavnika naročnika v projektu pa sta Jure Naglič in Natalija Lesjak. Pri projektu so sodelovali s produkcijsko hišo MK Visuals, za režijo pa je poskrbel Tomaž Apohal iz Yootree Creative. Glasbo je napisala Manca Marin - Marie Elle.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji