masterdard
Opaženo

Mastercard in agencija Povem za enostavnejši javni mestni prevoz

Podjetje Mastercard je skupaj s partnerji v Ljubljano pripeljalo tehnološko napredni sistem neposrednega plačevanja mestnega prometa s plačilnimi karticami, kar je prestolnico postavilo ob bok najnaprednejših pametnih mest.

Kratek opis akcije: »Raziskava Masterindex kaže, da je kartica Mastercard v Sloveniji vedno bolj priljubljeno plačilno sredstvo za potovanja, oddih in prosti čas, ki mu imetniki zaradi njegove uporabnosti vse bolj zaupajo. In ker so ljudje do zdaj poznali kartico bolj kot plačilno sredstvo za turistične namene – za potovanja po tujini, smo jim z oglaševalsko akcijo želeli sporočiti, da lahko zdaj potujejo in odkrivajo tudi slovensko prestolnico. Ljubljano smo predstavili kot destinacijo s turistično ponudbo mestnih četrti, do katerih pridete zdaj še bolj enostavno, z avtobusom,« pravijo v podjetju Mastercard.

Na spletu so nagovorili različne ciljne javnosti. K sodelovanju so povabili Mojco Mavec, turistično novinarko z nacionalne televizije, ki je prevzela vlogo »turistične vodičke« šestim lokalnim vplivnežem (Jan Filip Jordan Frangeš, Ula Furlan, Nina Grilc, Tara Zupančič, Klemen Kopina in Nives Orešnik). Z njimi je odkrivala turistične zanimivosti Ljubljane po mestnih četrtih, oni pa so prispevke zabavno-informativne narave z jasnim sporočilom akcije ves mesec delili s svojimi sledilci.

bus2

bus1

bus3

Elementi akcije: polepljeni avtobusi, digitalni zasloni v avtobusih, zunanje oglaševanje, članki, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija z vplivneži na družbenih omrežjih

Predstavnik naročnika: Aleš Petejan

Direktorica projekta: Dunja Budair Prelog

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Tekstopisci: Matej Kodrič, Marko Senegačnik in Ajda Perme

Umetniška vodja: Lara Zupančič

Oblikovalec: Aleš Salokar

Družbena omrežja: Ajda Perme

Fotograf: Primož Bregar

PR-podpora: Vanja Žižmond, Romana Miklavž in Iva Meršnik

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji