Mastercard in agencija Povem za enostavnejši javni mestni prevoz
Podjetje Mastercard je skupaj s partnerji v Ljubljano pripeljalo tehnološko napredni sistem neposrednega plačevanja mestnega prometa s plačilnimi karticami, kar je prestolnico postavilo ob bok najnaprednejših pametnih mest.
Mastercard/Margento
Kratek opis akcije: »Raziskava Masterindex kaže, da je kartica Mastercard v Sloveniji vedno bolj priljubljeno plačilno sredstvo za potovanja, oddih in prosti čas, ki mu imetniki zaradi njegove uporabnosti vse bolj zaupajo. In ker so ljudje do zdaj poznali kartico bolj kot plačilno sredstvo za turistične namene – za potovanja po tujini, smo jim z oglaševalsko akcijo želeli sporočiti, da lahko zdaj potujejo in odkrivajo tudi slovensko prestolnico. Ljubljano smo predstavili kot destinacijo s turistično ponudbo mestnih četrti, do katerih pridete zdaj še bolj enostavno, z avtobusom,« pravijo v podjetju Mastercard.
Na spletu so nagovorili različne ciljne javnosti. K sodelovanju so povabili Mojco Mavec, turistično novinarko z nacionalne televizije, ki je prevzela vlogo »turistične vodičke« šestim lokalnim vplivnežem (Jan Filip Jordan Frangeš, Ula Furlan, Nina Grilc, Tara Zupančič, Klemen Kopina in Nives Orešnik). Z njimi je odkrivala turistične zanimivosti Ljubljane po mestnih četrtih, oni pa so prispevke zabavno-informativne narave z jasnim sporočilom akcije ves mesec delili s svojimi sledilci.
Elementi akcije: polepljeni avtobusi, digitalni zasloni v avtobusih, zunanje oglaševanje, članki, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija z vplivneži na družbenih omrežjih
Predstavnik naročnika: Aleš Petejan
Direktorica projekta: Dunja Budair Prelog
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Tekstopisci: Matej Kodrič, Marko Senegačnik in Ajda Perme
Umetniška vodja: Lara Zupančič
Oblikovalec: Aleš Salokar
Družbena omrežja: Ajda Perme
Fotograf: Primož Bregar
PR-podpora: Vanja Žižmond, Romana Miklavž in Iva Meršnik