larssven
Opaženo

Lars&Sven: Burger v modni fotografiji

Veriga Lars&Sven v novi komunikacijski akciji izpostavlja, da burgerji niso le slasten prigrizek, temveč tudi sreča, ljudje, življenjski slog in moda, zato so k sodelovanju povabili modnega fotografa Marija Zupanova.

»Tudi burgerji so lahko moda,« so prepričani pri Lars&Svenu, eni od bolj znanih slovenskih verig lokalov, ki ponujajo burgerje. »Pripravljeni smo bili razširiti obzorja, poskusiti in ustvariti nekaj novega.« Tega izziva so se lotili tako, da so postavili razstavo modnih fotografij, ki jih je posnel priznani mladi slovenski modni fotograf Marijo Zupanov, ki ustvarja pod umetniškim imenom ZUPANOV. V sredo so razstavo Lars&Sven X Zupanov, ki bo trajala mesec dni, odprli v CityParku, del fotografij pa bo na ogled tudi v centru, Supernovi Šiška in na Rudniku.

lars

Od kod odločitev za sodelovanje?

Podjetje Lars&Sven se je odločilo osvežiti svojo podobo ter se ob tem povezati z lokalnimi ustvarjalci in mladimi kreativci. »Marijo Zupan je bil eno od prvih imen, ki nam je padlo na pamet. Želeli smo si eksperimentirati, tvegati, biti vpleteni v zgodbo od A do Ž,« so povedali za MM. Pri tem se niso odločili za sodelovanje z agencijo, saj so hoteli projekt izpeljati popolnoma sami. »Naša ekipa že ima nekaj izkušenj z različnih področij in je pripravljena na izzive. Nismo si želeli običajnih produktnih fotografij, ampak burgerje predstaviti v sferi hedonizma in mode,« dodajajo.

Burger je prava umetnost

Najti pravi burger in recept zanj je umetnost. Zanj potrebujejo kakovostne surovine, pravilen način priprave, upoštevati je treba določene zakonitosti, ampak tisto, kar naredi burger okusen, je človek in njegova umetniška žilica ustvarjanja burgerjev. »In tako je tudi način Zupanove interpretacije zgodbe Lars&Sven prava umetnost. Ni pravil, ni popolnosti, so le občutki,« razložijo.

Lars&Sven kot zibelka ustvarjalnosti

V podjetju bodo že kmalu razpisali natečaj za mlade kreativce, fotografe in režiserje ter ustvarjalce vsebin na TikToku. »V naših poslovalnicah bomo nudili prostor mlajšim ustvarjalcem, ki želijo širši javnosti predstaviti svoje delo. Zavedamo se, da mladi potrebujejo prostor in priložnosti, da se lahko dokažejo. Mladi so začeli s trendom fotografiranja hrane, ki se nadaljuje še danes, in se počasi preveša v videoposnetke hrane. Tu pa nastopi aplikacija TikTok,« razmišljajo o prihodnosti.

Fotograf in umetniški direktor: Marijo Zupanov – Zupanov

Stiliranje hrane: Simon Dolenc

Koncept in stiliranje: Tina Mentol

Umetnica ličenja: Nina Burazor

lars

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji