Ku-ku
Opaženo

Ku-ku, nova Tuševa kampanja je tu

V agenciji SHIFT so za Tuš Slovenija ustvarili barvito oglaševalsko akcijo, ki sporoča o novih ugodnostih za člane Tuš kluba.

Kratek opis akcije: Osrednji element kampanje so priljubljeni junaki Kou Kou, dobro poznani iz filmov Universal Studios, ki bodo letošnje poletje otroke spremljali na brisačah za plažo in barvitih tetovažah. »Plaža, tetovaža, obalna straža ... izhodišča, iz katerih se zagotovo rodi poletni hit? In se tudi je: Ku-ku otroški hit poletja 2024. Kampanja deluje kot živahen in barvit videospot mlade plesne skupine. Za komunikacijo smo ustvarili kratko pesmico, ki gre hitro v uho, in enostavno koreografijo, ki jo lahko spremljate v televizijskih in digitalnih oglasih,« pravijo snovalci akcije.

Barviti risani junaki plešejo na zunanjih oglasih, v otroških revijah, na družbenih omrežjih in drugih lastnih kanalih znamke Tuš, »Ku-ku« pesmica pa odzvanja tudi na radiu.

S kampanjo so želeli pritegniti pozornost najmlajših, ujeti predpoletno veselje in staršem predstaviti Tušev novi program zvestobe, kjer z nakupi zbirajo brezplačne tatuje in nalepke  za popust na brisače z junaki Kou Kou.  

kuku1

kuku2

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja, radio, zunanje oglaševanje  

Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Maša Šolinc, Danijela Lakičevič, Nika Brodnik, Valerija Jakopič in Katjuša Vuga

Kreativna direktorica in tekstopiska: Eva Gradišnik   

Oblikovalca: Lucija Pale Povalej in Matija Primc  

Vodja projekta: Lina Gorjup   

Filmska produkcija: chili films

Izvršni producent: Timotej Lampe Ignjić

Producentka: Valentina Prešeren

Režiser: Martin Draksler

Pomočnik režiserja: Darko Sintič

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji