kari traaa
Opaženo

Internavti širijo severna obzorja

V agenciji Internavti so v sodelovanju z norveško znamko Kari Traa osvežili in poenotili dizajn linije aktivnega smučarskega perila.

Kari Traa ni le trikratna olimpijska medalistka v smučarskih freestyle disciplinah, temveč tudi ustanoviteljica najhitreje rastoče znamke športne opreme za ženske v Evropi. Njena zgodba se je začela na vrhu Evrope, v norveški gorski vasici Voss, od tam pa jo je smučarski talent popeljal vse do vrha sveta – zmage v smučanju po grbinah na olimpijskih igrah leta 2002 v Salt Lake Cityju. Karijin podjetniški duh je zaživel že med njeno smučarsko kariero. Med treningi in tekmami je pletla barvite kape, ki so postale uspešnica med njenimi prijateljicami iz smučarske karavane. Ustvarjalni hobi se je odločila spremeniti v posel in tako se je rodila znamka Kari Traa. Ta je danes del holdinga Active brands, ki upravlja tudi športne znamke Sweet protection, Dæhlie in druge.

Kari Traa s pomočjo kakovostnih materialov, premišljenim dizajnom, drznimi barvami, igrivimi vzorci in skandinavsko dediščino ni le znamka športne opreme za ženske, temveč skupnost, ki slavi ženstvenost in združuje vse, ki ljubijo preživljanje prostega časa v naravi. V agenciji Internavti pravijo, da so ponosni na priložnost, da ustvarjajo za znamko, ki slovi po svoji nekonvencionalnosti in se vztrajno prebija med najbolj priljubljene proizvajalce športne opreme za ženske. V agenciji dodajajo, da je prva faza sodelovanja vključevala osvežitev in poenotenje linije aktivnega smučarskega perila, v nadaljevanju pa sledijo še izdelčne skupine spodnjega perila, rokavic, pižam in športnih nedrčkov.

kari1

kari2

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji