kari traaa
Opaženo

Internavti širijo severna obzorja

V agenciji Internavti so v sodelovanju z norveško znamko Kari Traa osvežili in poenotili dizajn linije aktivnega smučarskega perila.

Kari Traa ni le trikratna olimpijska medalistka v smučarskih freestyle disciplinah, temveč tudi ustanoviteljica najhitreje rastoče znamke športne opreme za ženske v Evropi. Njena zgodba se je začela na vrhu Evrope, v norveški gorski vasici Voss, od tam pa jo je smučarski talent popeljal vse do vrha sveta – zmage v smučanju po grbinah na olimpijskih igrah leta 2002 v Salt Lake Cityju. Karijin podjetniški duh je zaživel že med njeno smučarsko kariero. Med treningi in tekmami je pletla barvite kape, ki so postale uspešnica med njenimi prijateljicami iz smučarske karavane. Ustvarjalni hobi se je odločila spremeniti v posel in tako se je rodila znamka Kari Traa. Ta je danes del holdinga Active brands, ki upravlja tudi športne znamke Sweet protection, Dæhlie in druge.

Kari Traa s pomočjo kakovostnih materialov, premišljenim dizajnom, drznimi barvami, igrivimi vzorci in skandinavsko dediščino ni le znamka športne opreme za ženske, temveč skupnost, ki slavi ženstvenost in združuje vse, ki ljubijo preživljanje prostega časa v naravi. V agenciji Internavti pravijo, da so ponosni na priložnost, da ustvarjajo za znamko, ki slovi po svoji nekonvencionalnosti in se vztrajno prebija med najbolj priljubljene proizvajalce športne opreme za ženske. V agenciji dodajajo, da je prva faza sodelovanja vključevala osvežitev in poenotenje linije aktivnega smučarskega perila, v nadaljevanju pa sledijo še izdelčne skupine spodnjega perila, rokavic, pižam in športnih nedrčkov.

kari1

kari2

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji