kari traaa
Opaženo

Internavti širijo severna obzorja

V agenciji Internavti so v sodelovanju z norveško znamko Kari Traa osvežili in poenotili dizajn linije aktivnega smučarskega perila.

Kari Traa ni le trikratna olimpijska medalistka v smučarskih freestyle disciplinah, temveč tudi ustanoviteljica najhitreje rastoče znamke športne opreme za ženske v Evropi. Njena zgodba se je začela na vrhu Evrope, v norveški gorski vasici Voss, od tam pa jo je smučarski talent popeljal vse do vrha sveta – zmage v smučanju po grbinah na olimpijskih igrah leta 2002 v Salt Lake Cityju. Karijin podjetniški duh je zaživel že med njeno smučarsko kariero. Med treningi in tekmami je pletla barvite kape, ki so postale uspešnica med njenimi prijateljicami iz smučarske karavane. Ustvarjalni hobi se je odločila spremeniti v posel in tako se je rodila znamka Kari Traa. Ta je danes del holdinga Active brands, ki upravlja tudi športne znamke Sweet protection, Dæhlie in druge.

Kari Traa s pomočjo kakovostnih materialov, premišljenim dizajnom, drznimi barvami, igrivimi vzorci in skandinavsko dediščino ni le znamka športne opreme za ženske, temveč skupnost, ki slavi ženstvenost in združuje vse, ki ljubijo preživljanje prostega časa v naravi. V agenciji Internavti pravijo, da so ponosni na priložnost, da ustvarjajo za znamko, ki slovi po svoji nekonvencionalnosti in se vztrajno prebija med najbolj priljubljene proizvajalce športne opreme za ženske. V agenciji dodajajo, da je prva faza sodelovanja vključevala osvežitev in poenotenje linije aktivnega smučarskega perila, v nadaljevanju pa sledijo še izdelčne skupine spodnjega perila, rokavic, pižam in športnih nedrčkov.

kari1

kari2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji