HOFER šejk
Opaženo

HOFER šejk

»HOFER cena je sinonim za ceno, ki ji kupci zaupamo in nas vedno znova navdušuje. Znamka HOFER je v zadnjih letih HOFER ceno že dodobra spravila v zavest slovenskih potrošnikov. A zdaj smo naredili še korak naprej,« pravijo v HOFER-ju.

Kratek opis akcije: »HOFER šejki so edinstven pozdrav visoki kakovosti po najboljši HOFER ceni. Z njimi proslavljamo vse, kar prinaša nakup v naših trgovinah. Od priročnosti, do svežine in širine asortimana po vedno ugodnih cenah brez zbiranja točk in kartic zvestobe. Proslavljanje HOFER cene pa se ne konča le pri šejkih, ki jih bomo po božičnem launchu lahko spremljali tudi v sezonskih izpeljavah,« pravijo.

V oglaševalski akciji izpostavljajo tudi prepoznavno obliko HOFER cene, ki bo tokrat dobila preobleko v številnih sezonskih motivih, ki igrivo nadgrajujejo podobo kampanje. (Scenski) elementi v obliki HOFER cene so v televizijskih oglasih spremljevalci glavnega protagonista (HOFER šejka), v zunanjem oglaševanju, tisku in na digitalnih kanalih pa bodo prevzeli glavno vlogo.

hofer šejk1

hofer šejk2

hofer šejk3

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, tiskani mediji, radio, družbena omrežja in vplivneži, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Saša Režek, Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Ana Kepic in Nadja Jurca

Direktorica projekta: Urša Pučko

Vodja projekta v agenciji: Julija Umek

Strateški kreativni direktor: Blaž Vuk

Kreativni direktor in besedila sezonskih songov: Dominik Bagola

Tekstopisec: Andraž Čelik

Umetniški direktor: Boris Kralj

Oblikovalec: Nejc Romih

Mlajša oblikovalka: Darja Petrič

Digitalna strateginja: Maša Erčulj

Glasba: Icona Pop, Clap Snap

Prearanžiranje originalne glasbe: Tadej Košir in Žiga Drofenik

Sodelavca na projektu: Monika Habjanič in Miha Grošelj

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Produkcijska hiša: Moment Collective

Režiser: Ivan Stojiljković

Koreografija šejkov: SuppleNam, Anja Baškovč in Valentina Zajtl

Medijska agencija: WM Global

Trajanje akcije od 9. decembra 2023 dalje

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji