hofer otrostvo
Opaženo

HOFER pomaga mladim razvijati potenciale

HOFER že od leta 2014 finančno podpira otroke in mladostnike, vključene v program Botrstvo v Sloveniji. V preteklosti je bila vsaka od trgovin botra enemu otroku iz Botrstva, ob tem pa so program podprli še z dodatnimi finančnimi sredstvi.

Kratek opis akcije: V lanskem letu je HOFER ustanovil še sklad SKUPAJ za FER otroštvo, preko katerega so samo lani Botrstvu namenili dodatnih 45.000 evrov, letos pa bodo – tudi s prispevki svojih kupcev – to vsoto še povišali. Prepoznavanje potenciala opisujejo kot eno od ključnih vrednot sklada. In prav to je osrednje sporočilo družbeno-odgovornega projekta, ki v središče postavlja priložnosti in sanje otrok, ki jih ti s pomočjo projekta nekoč lahko dosežejo.

 h1

h2

h3

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, plakati, plakatna mesta TAM-TAM in tiskani oglasi, objava v letaku, objave na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Katja Kolman, Andrej Hrovat, Tamara Buh, Zala Fendre, Mojca Kastelec in Ana Kepic

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Strateška direktorica: Maja Michieli

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Oblikovanje: Špela Muha in Jasna Vejselovič

Izvedbeno oblikovanje: Jernej Kramberger

GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup: GroupM

Začetek akcije: februar 2023

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji