hofer otrostvo
Opaženo

HOFER pomaga mladim razvijati potenciale

HOFER že od leta 2014 finančno podpira otroke in mladostnike, vključene v program Botrstvo v Sloveniji. V preteklosti je bila vsaka od trgovin botra enemu otroku iz Botrstva, ob tem pa so program podprli še z dodatnimi finančnimi sredstvi.

Kratek opis akcije: V lanskem letu je HOFER ustanovil še sklad SKUPAJ za FER otroštvo, preko katerega so samo lani Botrstvu namenili dodatnih 45.000 evrov, letos pa bodo – tudi s prispevki svojih kupcev – to vsoto še povišali. Prepoznavanje potenciala opisujejo kot eno od ključnih vrednot sklada. In prav to je osrednje sporočilo družbeno-odgovornega projekta, ki v središče postavlja priložnosti in sanje otrok, ki jih ti s pomočjo projekta nekoč lahko dosežejo.

 h1

h2

h3

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, plakati, plakatna mesta TAM-TAM in tiskani oglasi, objava v letaku, objave na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Katja Kolman, Andrej Hrovat, Tamara Buh, Zala Fendre, Mojca Kastelec in Ana Kepic

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Strateška direktorica: Maja Michieli

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Oblikovanje: Špela Muha in Jasna Vejselovič

Izvedbeno oblikovanje: Jernej Kramberger

GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup: GroupM

Začetek akcije: februar 2023

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji