hofer otrostvo
Opaženo

HOFER pomaga mladim razvijati potenciale

HOFER že od leta 2014 finančno podpira otroke in mladostnike, vključene v program Botrstvo v Sloveniji. V preteklosti je bila vsaka od trgovin botra enemu otroku iz Botrstva, ob tem pa so program podprli še z dodatnimi finančnimi sredstvi.

Kratek opis akcije: V lanskem letu je HOFER ustanovil še sklad SKUPAJ za FER otroštvo, preko katerega so samo lani Botrstvu namenili dodatnih 45.000 evrov, letos pa bodo – tudi s prispevki svojih kupcev – to vsoto še povišali. Prepoznavanje potenciala opisujejo kot eno od ključnih vrednot sklada. In prav to je osrednje sporočilo družbeno-odgovornega projekta, ki v središče postavlja priložnosti in sanje otrok, ki jih ti s pomočjo projekta nekoč lahko dosežejo.

 h1

h2

h3

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, plakati, plakatna mesta TAM-TAM in tiskani oglasi, objava v letaku, objave na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Katja Kolman, Andrej Hrovat, Tamara Buh, Zala Fendre, Mojca Kastelec in Ana Kepic

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Strateška direktorica: Maja Michieli

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Oblikovanje: Špela Muha in Jasna Vejselovič

Izvedbeno oblikovanje: Jernej Kramberger

GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup: GroupM

Začetek akcije: februar 2023

Intervju

bergant
03. 06. 2023

Pred nami so razburljivi časi, je prepričan Andrej Bergant, vodja raziskav in razvoja na…

UI lahko postane pomočnik v podjetju ali pa pomočnik vsakemu posamezniku. Ena od veščin, ki jo bomo morali razviti, je uporaba UI.

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Naši avtorji