jm
Opaženo

HOFER cena je prednost, vedno in za vse.

Hofer in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana sta ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki poudarja že ikonično Hofer ceno, a tokrat v ospredju niso rime, temveč vizualna estetika in semantika.

Kratek opis akcije: »Če smo se s Hofer ceno v zadnjih letih srečevali predvsem preko rimanih verzov, je tokratni poudarek na vizualni estetiki in semantiki. Prepoznavna rumena grafika je zvezda motivov, sestavljena iz različnih izdelkov vseh kategorij,« pravijo pri trgovcu. Hofer se je za tokratno akcijo odločil, da na plakat na bo umestil svojega logotipa, stalnice v zunanjem oglaševanju, saj menijo, da se je učinkovita komunikacija Hofer cena močno zasidrala v zavest potrošnikov. »Hofer cena je praktično postala generik. Potrošniki zaprejo oči in si predstavljajo enako, verjetno še celo prepevajo enako besedilo, zgolj v različnih žanrih,« so dejali snovalci iz agencije. Svoj pečat pri novi kampanji je tudi tokrat pustil Lado Bizovičar. »Čeprav brez glasbenega hita, bo Lado ponovno zabaval gledalce v seriji novih televizijskih oglasov in videovsebin. In kot vemo, mu šal nikoli ne zmanjka. Na spremljajočih kanalih pa bomo, ob produkciji zanimivih sestavljenih motivov Hofer cene, potrošnike informirali in jim pojasnjevali predvsem številne posebnosti, ki omogočajo nizko ceno. Tako vztrajno širimo in utrjujemo razumevanje, zakaj je lahko kljub obljubi visoke kakovosti cena v trgovini Hofer toliko nižja,« dodajajo v agenciji.

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Manca Kogej Vončina, Saša Režek, Tamara Buh, Mojca Kastelec, Rok Ficko, Ana Kepic, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strateška direktorica: Maja Michieli

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

TV-scenariji: Lado Bizovičar in Jure Karas

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniški direktor online: Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca: Jernej Kramberger in Špela Muha

Produkcija TV-oglasa: Super16

Režija: Mark Pirc in Jure Karas

Oblikovanje zvoka in radijski oglasi: Matjaž Zdešar

Produkcija fotografije: Miha Bratina

Scenografija fotografije: Gašper Bratina

GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup: GroupM

Produkcija videovsebin za družbena omrežja: Bit Sever

Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net

Začetek aktivnosti: marec 2023

jn

jm

n

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji