z
Opaženo

Heroji furajo v pižamah

7. sezona pobude Heroji furajo v pižamah je v ospredje postavila problematiko normaliziranja pitja alkohola, ki se pojavlja v slovenski glasbi.

Kratek opis akcije: Alkohol je globoko zakoreninjen v naši kulturi. Kdaj ste nazadnje ob praznovanju rojstnega dne zapeli vsem znani refren »kol’kr kapljic, tol’ko let«? Ste svojega otroka že kdaj slišali peti »še kiklco prodala bom, za sladko vince dala bom«? Ali pa na ulici naleteli na najstnike, ki si na glas prepevajo »več kot spijemo, boljši smo«? Ste ob tem kdaj pomislili, kako vsaka od teh pesmi pitje alkohola prikaže kot nekaj povsem običajnega in zabavnega? In kako jih poslušamo in prepevamo že od malih nog?

Namesto varnosti je najpogostejša misel, ko se nekdo pod vplivom alkohola usede za volan: »Upam, da me ne ustavijo«. Interna raziskava, opravljena na vzorcu 400 naključno izbranih slovenskih popularnih skladb je pokazala, da vsaka 3. slovenska pesem normalizira pitje alkohola. Zato so pri agenciji Luna\TBWA za Zavod vozim pripravili novo kampanjo iniciative Heroji furajo v pižamah.

V glavno vlogo so postavili človeka, ki slovensko »musko« obvlada od A do Ž – Lada Bizovičarja. Skupaj z njim pozivajo k bolj odgovornem poslušanju in temeljitem razmisleku, preden sedemo za volan pod vplivom alkohola.  V televizijskem oglasu so predstavili šokantno priredbo venčka vsem dobro znanih ljudskih pesmi, ki nas skozi življenje spremljajo ob vsakem praznovanju, s presenetljivim preobratom pa opozorili na nevarnosti, ki jih prinaša vožnja pod vplivom alkohola. Oglas so posneli na Martinovo soboto, 11. novembra 2023, ko je vsaj 65 voznikov po vsej Sloveniji vozilo pod vplivom alkohola.

Novo kampanjo pobude za manj voženj pod vplivom alkohola so predstavili na strokovni razpravi v četrtek, 10. decembra 2023, v Centru Rog. V razpravi so sodelovali predstavniki Ministrstva za zdravje RS, Zavoda Vozim, generalne policijske uprave, oglaševalske agencije Luna\TBWA ter predstavniki s področja kulture in glasbe, dogodek pa je povezoval Nejc Šmit.

Avtor: Luna \TBWA

Naročnik: Zavod Vozim

Elementi akcije:  televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijsko oglaševanje, družbeni mediji, tiskani mediji, dogodek za medije, sporočilo za javnost, spletna stran in prisluženi mediji

Predstavnika naročnika: Leonida Pevec in David Razboršek

Vodja projekta: Saša Truden

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Tekstopiska: Maja Podojsteršek 

Umetniški vodja: Ljubo Bratina

Produkcijska hiša: Black Lime

Glasbena podlaga: Tim Žibrat

Fotografija: Primož Lukežič 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji