Gorenjska banka
Opaženo

Gorenjska banka kot ambasadorka uresničenih sanj

Gorenjska banka je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravila osveženo kampanjo ob ponudbi stanovanjskega in potrošniškega kredita. Z nadgradnjo lanskoletne komunikacije sporoča, da je življenje prekratko, da bi vse ostalo le pri sanjah.

Kratek opis akcije: Da je življenje prekratko, da ga ne bi živeli na svojem in v njem ne bi uživali, je Gorenjska banka opominjala že v lanski oglaševalski akciji. Letos pa so se odločili uspešno komunikacijo nadgraditi in utrditi dobro sprejeto sporočilo.

»O svojem domu ali popolnih počitnicah pogosto sanjarimo, le redkokdaj pa te sanje tudi uresničimo. Gorenjska banka se je tako odločila postati ambasadorka uresničenih sanj, ki bi jih sicer morda prestavljali v nedoločeno prihodnost. Z aktualno ponudbo kreditov je namreč uresničitev sanj preprostejša, zato ni razloga, da bi še naprej odlašali,« pravijo snovalci akcije.

Sporočilo so razširili skozi splet različnih kanalov – na spletu, radiu in v zunanjem oglaševanju, kjer mimoidoče nagovarjajo veliki oglasni plakati, svetlobni oglasni plakati in digitalni oglasi, ki so zaživeli tudi v videoobliki. »Uresničenje sanj smo želeli prikazati čim bolj slikovito, zato smo s kombinacijo ilustracije in resnične fotografije oz. ilustracije in videa nakazali prehod iz sanj v resničnost, ki ga lahko omogoči Gorenjska banka,« še dodajajo.  

Elementi akcije: zunanje in digitalno zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, radio, prodajna mesta, lastni kanali

Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Tea Svatina Lorenci, Eva Vojsk in Petra Mravlja

Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič

Asistentka vodje projektov: Maša Ahec

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Umetniški direktor: Primož Kos

Ilustracija: Mojca Krajnc, Umer agencija

Oblikovalca: Ivana Katarina Milinković in Uroš Podgorelec

Tekstopisca: Vita Jordan in Tit Lončar

Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik

Trajanje akcije: od 15. marca do 15. maja 2024

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji