europadonna
Opaženo

Dotik pove največ

Europa Donna – Slovensko združenje za boj proti raku dojk, v sodelovanju z agencijo AV studio ozavešča o problematiki raka dojk in pomembnosti samopregledovanja.

Kratek opis akcije: Združenje vsak oktober, ki je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, še posebej intenzivno širi ozaveščenost o bolezni. Takoimenovani rožnati oktober so letos posvetili pomenu rednega mesečnega samopregledovanja, s katerim je mogoče pravočasno odkriti spremembe in posledično bolezen.

Ker dotik enačimo z ljubeznijo in z njim drugim pokažemo, da jih imamo radi, z akcijo pozivajo ženske, da s samopregledovanjem izkažejo spoštovanje in ljubezen tudi sebi. Pod krovnim sporočilom »Dotik pove največ« in simbolno držo roke na prsih pozivajo, da si vzamejo čas zase in z ljubeznijo do sebe redno enkrat mesečno pregledujejo svoje dojke. Akcija bo trajala celoten mesec in bo s komunikacijo na različnih kanalih širila pomen rednega mesečnega samopregledovanja.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji