mm
Opaženo

Deltahub: Popust za sosede in hudomušno elektronsko sporočilo

V podjetju Deltahub so v preteklem mesecu zasnovali  inovativni in kreativni kampanji, ki sta ciljno občinstvo pritegnili z zabavno vsebino in zaželeno storitvijo.

Popust za sosede

Prvo kampanjo »Ne vrag, le sosed bo mejak« je zasnoval Tadej Bukovec, vodja poslovnega razvoja v Deltahubu, in je bila del B2B-prodaje. V kampanjo so vključili le nekaj A4-listov papirja in okno pisarne. Na liste papirja so sosednjim podjetjem, ki fizično gledajo v njihovo okno, ponudili poseben popust. »Ta enostavna, a učinkovita ideja ni samo prinesla večje prodaje, ampak je tudi vzpostavila prijetno komunikacijo med sosednjimi podjetji,« je za MM povedal soustanovitelj podjetja Primož Erjavec. »Ceneje.si, eden od sosedov, je na isti način odgovoril na ponudbo, kar je vsem polepšalo dan.«

mm

Boljša kot spodnja ali zgornja ponudba

Konec novembra so v Deltahubu ustvarili digitalno marketinško akcijo za črni petek, ki je bila usmerjena v e-poštni marketing. Na pobudo Marka Grahovca, specialista za vsebinski in e.poštni marketing, je Deltahub poslal elektronsko sporočilo z naslovom »Better Than Their Deals«, ob naslovu sporočila pa sta bili puščici usmerjeni gor in dol ter na ta način kazali na primerjavo z drugimi ponudbami, poslanimi preko e-pošte. V času, ko so poštni nabiralniki preplavljeni z različnimi ponudbami za črni petek, je ta e-novičnik izstopal in privlačil pozornost potrošnikov. »Ta pristop je dokazal, da tudi v množici e-poštnih sporočil lahko izstopaš s pravim pristopom in izvirnostjo ter dosežeš zelo dobre rezultate,« je še dejal Erjavec.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji