Česar se bojiš, pospeši tvoje čute
CUPRA je blagovna znamka, ki s svojimi modeli in komunikacijo izziva ustaljene vzorce razmišljanja, zato tokrat osvetljuje sorodnost doživljanja strahu in vznemirjenja.
Cupra
Kratek opis akcije: V globalni kampanji iz sončne Barcelone prihaja oglaševalska akcija, ki jo pri nas zaokroža slogan »Česar se bojiš, pospeši tvoje čute.« Znanstveniki so namreč ugotovili, da med krikom strahu in vznemirjenja ni resnične razlike. Da ne gre za naključje in da je dejansko tako, na različnih kanalih dokazujeta CUPRA Formentor in 100 % električni CUPRA Born BOLD, ki s posebno ponudbo nagovarjata k preizkusu v živo. Slednje je namreč po izkušnjah številnih voznikov CUPRA tisto, kar preseže vsa pričakovanja ter poskrbi za pospešek pri odločitvi za izbrani model.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnica naročnika: Sonja Cingesar
Globalna agencija: Catorce
Agencija: Pristop
Direktorica naročnika: Sanja Likar
Vodja projekta: Neža Šimenc
Asistentka vodje projektov: Tjaša Hribar
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopisec: Peter Zabret
Oblikovalec: Matic Klemen
Produkcijska hiša: Rebolucion
Režiserja: Marcus Cidreira in Vince Tigre
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: od 26. februarja do 31. marca 2024