CUPRA
Opaženo

Česar se bojiš, pospeši tvoje čute

CUPRA je blagovna znamka, ki s svojimi modeli in komunikacijo izziva ustaljene vzorce razmišljanja, zato tokrat osvetljuje sorodnost doživljanja strahu in vznemirjenja.

Kratek opis akcije: V globalni kampanji iz sončne Barcelone prihaja oglaševalska akcija, ki jo pri nas zaokroža slogan »Česar se bojiš, pospeši tvoje čute.« Znanstveniki so namreč ugotovili, da med krikom strahu in vznemirjenja ni resnične razlike. Da ne gre za naključje in da je dejansko tako, na različnih kanalih dokazujeta CUPRA Formentor in 100 % električni CUPRA Born BOLD, ki s posebno ponudbo nagovarjata k preizkusu v živo. Slednje je namreč po izkušnjah številnih voznikov CUPRA tisto, kar preseže vsa pričakovanja ter poskrbi za pospešek pri odločitvi za izbrani model.

cupra

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Sonja Cingesar

Globalna agencija: Catorce

Agencija: Pristop

Direktorica naročnika: Sanja Likar

Vodja projekta: Neža Šimenc

Asistentka vodje projektov: Tjaša Hribar

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopisec: Peter Zabret

Oblikovalec: Matic Klemen

Produkcijska hiša: Rebolucion

Režiserja: Marcus Cidreira in Vince Tigre

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od 26. februarja do 31. marca 2024

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji