jh
Opaženo

Big Bang 30 let

Studio Trampolin je ob pomembnem jubileju trgovca ustvaril tržnokomunikacijsko akcijo »Big Bang 30 let«, ki slavi trideset let ljubezni med tehnologijo in življenjem.

Kratek opis akcije: V letu 2023 Big Bang praznuje 30 let delovanja in s tem 30 let ljubezni med tehnologijo in življenjem. To je tudi osrednje sporočilo nove 3D-celostne akcije, ki jo je za Big Bang zasnoval kreativni studio Trampolin, ekskluzivno za Big Bang pa so ustvarili tudi priredbo skladbe »Bang, Bang, Boom«, ki jo v izvirniku izvaja britanska pevka Juliet Roberts in je Big Bangove akcije spremljala zadnjih nekaj let. V prihodnje bo akcije Big Banga pospremila še sveža priredba v izvedbi producenta Tadeja Koširja in izjemne slovensko-švedske soul pevke Marine Martensson.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje in družbeni mediji

Predstavniki naročnika: Lea Hrovat, Žiga Rautner, Žiga Blazinšek, Vida Borštnik Stanič, Ana Senica, Sandra Rajgelj, Tjaša Arko, Andreja Grebenak, Sara Kobolt in Matjaž Butara

Agencija: Trampolin

Vodja projekta v agenciji: Tamara Lugarič

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Umetniški direktor: Nenad Cizl

Produkcijska hiša: Aerodrom.io

Medijska agencija: Media Publikum

Glasba (priredba): Tadej Košir, Marina Martensson in Žiga Drofenik

Trajanje akcije: od 11. januarja do 31. decembra 2023

j

j

Intervju

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Naši avtorji