jh
Opaženo

Big Bang 30 let

Studio Trampolin je ob pomembnem jubileju trgovca ustvaril tržnokomunikacijsko akcijo »Big Bang 30 let«, ki slavi trideset let ljubezni med tehnologijo in življenjem.

Kratek opis akcije: V letu 2023 Big Bang praznuje 30 let delovanja in s tem 30 let ljubezni med tehnologijo in življenjem. To je tudi osrednje sporočilo nove 3D-celostne akcije, ki jo je za Big Bang zasnoval kreativni studio Trampolin, ekskluzivno za Big Bang pa so ustvarili tudi priredbo skladbe »Bang, Bang, Boom«, ki jo v izvirniku izvaja britanska pevka Juliet Roberts in je Big Bangove akcije spremljala zadnjih nekaj let. V prihodnje bo akcije Big Banga pospremila še sveža priredba v izvedbi producenta Tadeja Koširja in izjemne slovensko-švedske soul pevke Marine Martensson.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje in družbeni mediji

Predstavniki naročnika: Lea Hrovat, Žiga Rautner, Žiga Blazinšek, Vida Borštnik Stanič, Ana Senica, Sandra Rajgelj, Tjaša Arko, Andreja Grebenak, Sara Kobolt in Matjaž Butara

Agencija: Trampolin

Vodja projekta v agenciji: Tamara Lugarič

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Umetniški direktor: Nenad Cizl

Produkcijska hiša: Aerodrom.io

Medijska agencija: Media Publikum

Glasba (priredba): Tadej Košir, Marina Martensson in Žiga Drofenik

Trajanje akcije: od 11. januarja do 31. decembra 2023

j

j

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji