Bajadera
Opaženo

Bajadera v novi preobleki

Znana Kraševa sladica Bajadera je luč sveta ugledala leta 1954, kar pomeni, da bo v prihodnjem letu praznovala svojo sedemdesetletnico. Ob tej priložnosti je dobila nekoliko posodobljeno podobo.

Zanjo so poskrbeli v hrvaški agenciji Bruketa&Žinić&Grey, kjer so želeli prenovo izvesti čim bolj subtilno, da bi izdelek na prodajnih policah ohranil visoko prepoznavnost. Ohranili so črte na embalaži, ki jih je zdaj manj in so širše, namesto ene bajadere na škatli, pa sta tam zdaj dve, »saj ena nikoli ni dovolj«, pravijo.

Nikola Žinić, glavni kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, je ob tem povedal, da jim je v veliko čast, da so lahko ponovno preoblikovali Bajaderino embalažo (ki so jo nazadnje prenovili leta 2010). »Naš oblikovalski pristop je bil prežet s spoštovanjem do tradicije in pomena te blagovne znamke ter določenimi omejitvami, ki jih je bilo prav tako treba upoštevati. Bajadera ima namreč veliko proizvodnjo na Hrvaškem in je distribuirana po vsem svetu, v več kot 30 državah, zato so z vidika proizvodnje potrebni številni kompromisi. Veselimo se tudi prihodnosti, v kateri bomo uživali v naših najljubših bajaderah, ki jih bomo vzeli iz embalaže, ki bo okolju prijazna,« je dodala Andrea Knapić, umetniška direktorica v agenciji.

bajadera

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji