Bajadera
Opaženo

Bajadera v novi preobleki

Znana Kraševa sladica Bajadera je luč sveta ugledala leta 1954, kar pomeni, da bo v prihodnjem letu praznovala svojo sedemdesetletnico. Ob tej priložnosti je dobila nekoliko posodobljeno podobo.

Zanjo so poskrbeli v hrvaški agenciji Bruketa&Žinić&Grey, kjer so želeli prenovo izvesti čim bolj subtilno, da bi izdelek na prodajnih policah ohranil visoko prepoznavnost. Ohranili so črte na embalaži, ki jih je zdaj manj in so širše, namesto ene bajadere na škatli, pa sta tam zdaj dve, »saj ena nikoli ni dovolj«, pravijo.

Nikola Žinić, glavni kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, je ob tem povedal, da jim je v veliko čast, da so lahko ponovno preoblikovali Bajaderino embalažo (ki so jo nazadnje prenovili leta 2010). »Naš oblikovalski pristop je bil prežet s spoštovanjem do tradicije in pomena te blagovne znamke ter določenimi omejitvami, ki jih je bilo prav tako treba upoštevati. Bajadera ima namreč veliko proizvodnjo na Hrvaškem in je distribuirana po vsem svetu, v več kot 30 državah, zato so z vidika proizvodnje potrebni številni kompromisi. Veselimo se tudi prihodnosti, v kateri bomo uživali v naših najljubših bajaderah, ki jih bomo vzeli iz embalaže, ki bo okolju prijazna,« je dodala Andrea Knapić, umetniška direktorica v agenciji.

bajadera

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji