linkedin
Kolumne

LinkedIn kot B2B tržni kanal

LinkedIn iz leta v leto beleži izjemno rast, nedavni podatki pa ocenjujejo, da se je samo letos število uporabnikov povečalo za skoraj 50 milijonov.

Zadnjih nekaj mesecev je bilo za LinkedIn pri oblikovanju B2B komunikacij prebojno obdobje z ustvarjanjem hibridnega formata, ki zajema prehod na digitalno sfero. Ta metoda LinkedInu omogoča doseganje zastavljenih ciljev, hkrati pa sprošča ogromen organski potencial in zagotavlja prvo mesto med tržniki na področju komunikacijskih kanalov B2B, tako organskega kot plačljivega obsega.

Uporabniki LinkedIna so edinstvena ciljna skupina in pomembno je, ne le, da se število uporabnikov povečuje, ampak tudi, da so ti uporabniki kakovostni. Platforma lahko razlikuje med vrsto in kakovostjo uporabnika na podlagi spremenljivk, kot so status izobrazbe, ocenjena raven dohodka, poklicna dejavnost in panoga, iz katere je ali ki ga zanima. Privlačnost številnih uporabnikov, ki se pridružijo LinkedInu, je potencial za karierni razvoj, napredovanje, izgradnjo poslovnega omrežja in promocija osebne blagovne znamke.

Tudi pandemija covid-19 je imela vpliv na vse večjo uporabo spletnih oblik komunikacije. Po statističnih podatkih LinkedIna več kot polovica pogovorov danes poteka preko platforme v primerjavi s podatki iz obdobja pred covidom.

LinkedIn koristi tudi vpliv senior uporabnikov industrije na visoki ravni, katerih ravnanja in priporočila lahko močno vplivajo na razvoj blagovne znamke, izdelka ali storitve. Izkoriščanje tega znanja in podrobno definirana ciljna publika s tržnimi komunikacijami bo zagotovo pritegnilo dodatne B2B tržnike na želena spletna mesta. Omeniti velja tudi učinke uspešno zaključenih B2C ciljev, saj so uporabniki LinkedIna navsezadnje tudi potrošniki.

LinkedIn ponuja široko paleto orodij, možnosti in ciljev

Tržniki, ki razvijajo B2B komunikacijo preko LinkedIna, imajo na voljo široko paleto orodij, vključno s spletnimi mesti, objavami, video gradivi, skupinskimi razpravami in seveda plačanimi možnostmi oglaševanja. Raziskave Inštituta za trženje vsebin kažejo, da se 96 % B2B tržnikov, za ustvarjanje  svojega organskega dosega odloči za LinkedIn.

K ohranjanju pozitivnega rezultata trženja B2B, lahko pristopimo na različne načine. Poskrbite, da se v komunikacijah uporabljajo verodostojna sporočila, vzdržujte visoke standarde gradiv in spretno prilagodite vsebino, za potrebe različnih publik. Pomembno je, da tudi v teh digitalnih časih ne podcenjujemo moči ‘od ust do ust’, spodbujamo priporočila, komentarje in skupinske razprave. Vključevanje humorja v komunikacije je odlično orodje, ki pomaga ustvariti pozitivno zaznavanje blagovne znamke. Pravilnost in doslednost komunikacije in podobe blagovne znamke je ključ do učinkovitih organskih rezultatov.

Kot že omenjeno, LinkedIn ne ponuja samo organskih dosegov B2B, temveč tudi plačljive oglaševalske dejavnosti. Raziskave kažejo, da je LinkedIn prva izbira med 80 % B2B tržnikov za oglaševanje. To se izvaja preko nedavno osvežene oglaševalske platforme LinkedIn Campaign Manager. To orodje tržnikom omogoča upravljanje oglasov in ustvarjanje oglaševalskih akcij glede na posebne tržne potrebe. Ciljni oglasi ne temeljijo le na uporabniških profilih, temveč tudi na ciljih kampanje.

Generacija potencialnih strank, ki jo je dosegel LinkedIn, velja za najučinkovitejšo v primerjavi z drugimi platformami socialnih medijev. Študija HubSpot s 5.000 podjetjih je ugotovila, da je promet LinkedIn ustvaril najvišjo stopnjo konverzije 2,74 %, medtem ko ima Facebook 0,77 %. Čeprav je pridobivanje potencialnih strank izjemno pomemben element poslovnega razvoja, 70 % tržnikov B2B uporablja LinkedIn, ker meni, da je to najpomembnejše spletno mesto, za socialno mreženje, za dolgoročne oglaševalske strategije.

Združevanje pozitivnih rezultatov plačanih kampanj s pandemijo covid-19, ki še poteka, je še naprej povzročala premike proti digitalni sferi in priča smo povečanju proračunskih sredstev za B2B. Raziskave kažejo, da 40 % tržnikov priznava pomemben porast pomena oglaševalskih dejavnosti na platformah, kot je LinkedIn. *

Pri načrtovanju B2B komunikacije na LinkedInu bi moralo biti prvo vprašanje, katera strategija bo učinkovitejša? Bi bilo koristno sprejeti dolgoročno strategijo in vlagati v krepitev prepoznavnosti blagovne znamke ali se osredotočiti na posebne prodajne cilje in takoj dosežene merljive rezultate? Strokovnjaki LinkedIna trdijo, da bi lahko dolgoročni cilji in pomen krepitve prepoznavnosti blagovne znamke v prihodnjih letih po covidu dejansko postali še bolj pomembni. **

Naj zaključim s pomembnim dejstvom, da bi tržniki morali za doseganje uspeha uporabiti kreativen pristop k B2B komunikaciji, z več nitmi z uporabo različnih razpoložljivih orodij in tako razširiti svoj doseg na vse potencialne stranke.

 

Viri:

*Finite Experts, B2B marketing trend in tech & Saas

**2030 B2B TRENDS, Contrarian Ideas for The Next Decade, LinkedIn, 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji