ŽZZ
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Tajda Mekinc Oblak vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Avto Triglav, in Ema Knez, starejša vodja projektov v Pristopu.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

TMO: Samsung.

EK: Apple.

Prosecco ali rosé?

TMO: Cabernet sauvignon, še raje pa enega hladnega roosterja (smeh).

EK: Rosé od Ivančiča, cuvée ali pa duet lex.

Cubo ali As?

TMO: Strelec.

EK: V Ljubljani Strelec, sicer pa priporočam Špacapanovo hišo.

Kindle ali tiskana knjiga?

TMO: Brez pomisleka tiskana knjiga.

EK: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

TMO: Kakovostna serija ali film (predvajani program ni pomemben).

EK: Oboje. HBO zaradi izjemne produkcije in vrhunskih »limited« serij, Netflix pa zaradi široke izbire.

Siol.net ali 24ur.com?

TMO: Novice načeloma preletim povsod, tudi na nekonvencionalnih kanalih.

EK: 24.ur.com in tuji mediji.

Radio Center ali Radio 1?

TMO: Val 202.

EK: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

TMO: Konferenca v živo.
EK: V živo, da je osebni stik in možnost sproščenega pogovora.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

TMO: Kampanja, ki je etično sporna in, postavljena v naš čas, popolnoma nesprejemljiva, ampak z vidika oglaševanja zagotovo »Torches of Freedom«.

EK: Vloga Coca‑Cole pri komercializaciji Božička.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

TMO: Se težko odločim. Film Barbie, Taylor Swift Eras Tour in Fiat »No more grey« (pa ne zato, ker je »domača« znamka, ampak je zares dobra kampanja).

EK: Najbolj vseprisotno se mi je zdelo oglaševanje filma Barbie, od zunanjega oglaševanja in inovativnih digitalnih pristopov, predvsem pa zelo širokega spektra »co-branding« sodelovanj z modnimi znamkami.

Oglas, ki mi pride na pamet:

TMO: »Ne bo vam uspelo, to je Jelovica!«

EK: Nike »Just do it« in Dove »Real Beauty«.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

TMO: Tiste, ki ponujajo dobro zgodbo, mogoče kakšen zanimiv »twist« in niso preveč predvidljivo patetične.

EK: Nike, ob John Lewisovih božičnih oglasih pa običajno potočim solzo.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #513.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji