znamm
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Maja Maroša, vodja marketinga v Pekarni Pečjak, in Tatjana Pavlič Fekonja, direktorica oglaševalske agencije F2.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

MM: Apple.

TPF: Apple.

Prosecco ali rosé?

MM: Cabernet Sauvignon.

TPF: Aperol.

Cubo ali As?

MM: Cubo.

TPF: Piknik s prijatelji.

Kindle ali tiskana knjiga?

MM: Tiskana knjiga.

TPF: Tiskana knjiga, obvezno.

Netflix ali HBO?

MM: Netflix.

TPF: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

MM: 24ur.com.

TPF: 24ur.com.

Radio Center ali Radio 1?

MM: Radio1.

TPF: Radio 1.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

MM: Konferenca v živo.

TPF: Samo, da je v živo!

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

MM: Izjemna je zagotovo Nike in Michael Jordan (Air Jordan).

TPF: »Just do it!«

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

MM: Telekom Slovenije – »Vedno na boljše« (ideja, preobrat, izvedba).

TPF: Poli Green.

Oglas, ki mi pride na pamet:

MM: Poleg oglasov Pekarne Pečjak (smeh) še oglas Pirnar – vrata, ki jih je izdelal kipar Simčič.

TPF: »Čistilka« za Zavarovalnico Triglav in »Dobre vile« za Športno loterijo.  

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

MM: P&G z oglasi »Thank you mom« – ker je Mama v mojem življenju zapisana z veliko začetnico. Always s kampanjo #likeagirl »Throw,  run, fight like a girl« – ker si želim, da bi vse punčke odrasle v pogumne ženske, ki verjamejo, da lahko premikajo gore. Potem pa je tu še znamka Dove in projekt »Real beauty sketches« – ker išče vrednost lepote v nepopolnosti.

TPF: Volkswagen.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #508.

Intervju

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše.

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

Naši avtorji