znamm
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Maja Maroša, vodja marketinga v Pekarni Pečjak, in Tatjana Pavlič Fekonja, direktorica oglaševalske agencije F2.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

MM: Apple.

TPF: Apple.

Prosecco ali rosé?

MM: Cabernet Sauvignon.

TPF: Aperol.

Cubo ali As?

MM: Cubo.

TPF: Piknik s prijatelji.

Kindle ali tiskana knjiga?

MM: Tiskana knjiga.

TPF: Tiskana knjiga, obvezno.

Netflix ali HBO?

MM: Netflix.

TPF: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

MM: 24ur.com.

TPF: 24ur.com.

Radio Center ali Radio 1?

MM: Radio1.

TPF: Radio 1.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

MM: Konferenca v živo.

TPF: Samo, da je v živo!

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

MM: Izjemna je zagotovo Nike in Michael Jordan (Air Jordan).

TPF: »Just do it!«

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

MM: Telekom Slovenije – »Vedno na boljše« (ideja, preobrat, izvedba).

TPF: Poli Green.

Oglas, ki mi pride na pamet:

MM: Poleg oglasov Pekarne Pečjak (smeh) še oglas Pirnar – vrata, ki jih je izdelal kipar Simčič.

TPF: »Čistilka« za Zavarovalnico Triglav in »Dobre vile« za Športno loterijo.  

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

MM: P&G z oglasi »Thank you mom« – ker je Mama v mojem življenju zapisana z veliko začetnico. Always s kampanjo #likeagirl »Throw,  run, fight like a girl« – ker si želim, da bi vse punčke odrasle v pogumne ženske, ki verjamejo, da lahko premikajo gore. Potem pa je tu še znamka Dove in projekt »Real beauty sketches« – ker išče vrednost lepote v nepopolnosti.

TPF: Volkswagen.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #508.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji