ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta tokrat Sandra Ezgeta Jurišić, vodja marketinga in odnosov z javnostmi na Planet TV, in Jaka Satler, glavni medijski direktor v Publicisu.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

SEJ: Apple.

JS: Samsung.

Prosecco ali rosé?

SEJ: Prosecco.

JS: Dobra rebula iz Brd.

Cubo ali As?

SEJ: Oboje.

JS: Najraje super domača gostilna.

Kindle ali tiskana knjiga?

SEJ: Tiskana knjiga.

JS: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

SEJ: Planet TV.

JS: Načeloma še vedno običajna linearna televizija, občasno z zamikom.

Siol.net ali 24ur.com?

SEJ: Planet.si.😊

JS: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

SEJ: Oboje.

JS: Načeloma najraje kakšen spletni radio z izbrano glasbo.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

SEJ: Zagotovo dogodki v živo.

JS: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

SEJ: Just do it.

JS: Coca-Colin Božiček.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

SEJ: Barbie.

JS: Pazi.se – ozaveščevalna kampanja o spletnih prevarah.

Oglas, ki mi pride na pamet:

SEJ: P&G – Mom, Tuš-Bricks, GA+ Kuhinje.

JS: Samsung Flip & Fold.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

SEJ: A1, Mercator.

JS: Samsung in Hofer.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #509.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji