znamke2
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta tokrat Tilen Hojč, vodja marketinga in prodaje, MG Motor Slovenija, GA Adriatic, in Maša Smonig, direktorica projektov, Media Publikum.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

TH: Apple.

MS: Samsung.

Prosecco ali rosé?

TH: Prosecco.

MS: Rosé.

Cubo ali As?

TH: Cubo.

MS: Kjer sta dobra hrana in dobra družba.

Kindle ali tiskana knjiga?

TH: Tiskana knjiga.

MS: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

TH: Netflix.

MS: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

TH: Siol.net.

MS: Oboje in še mnogi drugi.

Radio Center ali Radio 1?

TH: Spotify.

MS: Kjer je najboljša glasba.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

TH: Konferenca v živo.

MS: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

TH: »Is Pepsi OK?« za Pepsi.

MS: Nike – Air Jordan.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

TH: Barbie.

MS: »Hej, Austral, osvobodi moj čas«.

Oglas, ki mi pride na pamet:

TH: »Carglass popravi, Carglass zamenja.«

MS: »Dobrodošli doma« ali »Välkommen hem« za Lesnino.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

TH: Apple, Nike, Merkur zavarovalnica, Audi, A1, Hofer.

MS: Aviation Gin, John Lewis.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #510.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji