hm
Intervju

Pohorska šunka, nova blagovna znamka Filipa Flisarja

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu je javnosti predstavil svojo novo blagovno znamko Pohorska šunka. Za bralce MM-a je povedal, kako bo poskrbel za publiciteto in marketing.

Filip Flisar je pretekli konec tedna na osrednji mariborski tržnici predstavil novo blagovno znamko, »svojo« Pohorsko šunko. Isti dan je šunko postavil tudi na prodajne police, in sicer v mariborsko vinoteko Deliz, kmetijsko zadrugo v Račah, mesnici Rovtar v Kopru in Ajdovščini, po Sloveniji pa bodo Pohorske šunke dostavljali preko podjetja Gajbica.si. Imena blagovne znamke Flisarju ni bilo težko izbrati, saj izhaja iz njegove izjave za Val 202 po osvojitvi naslova svetovnega prvaka v Kreischbergu, v kateri je komentiral svoje »hitre noge«: »Pohorske šunke so zašpanale na kuclih in to je to.«

Smučarski prvak je razložil, da je njegova šunka drugačna od drugih, ker pri izdelavi uporablja le značilne pohorske začimbe (jerebiko, brin in brusnice), ki šunki nadenejo značaj sadne svežine in pohorskega temperamenta. »Razsoljujemo jo ročno, brez injiciranja, prekajujemo pa blago in na naraven način, izključno s pohorskimi bukovimi drvmi,« njeno pripravo opiše Flisar, ki je z nami spregovoril o prihodnjih promocijskih aktivnostih.

Kako boste predstavljali svojo novo blagovno znamko?

Lansiranje blagovne znamke in tudi prva promocijska prodaja sta na srečo že za menoj. Moramo se zavedati, da je s tem ogromno dela in skrbi, če želiš stvari že od začetka predstaviti na zelo visoki ravni. Pričakovanja imam seveda zelo visoka, ker sem vse stvari v življenju navajen delati na takšen način. To je bil tudi razlog, da sem bil uspešen športnik in z tem zanosom hočem peljati tudi svojo blagovno znamko.

Katerih komunikacijskih kanalov se boste posluževali?

Za zdaj se bom držal družbenih omrežij, ker imam tam na srečo kar veliko bazo sledilcev. Oglase za Pohorsko šunko bom delal sam in pri tem sem optimističen. Glede na to, da me drugi najemajo za snemanje oglasov, in glede na to, da sem delo dobro opravil, si zaupam (smeh). Pozneje, ko bom povečeval naložbe, pa se bom posluževal tudi drugih komunikacijskih kanalov.

Kako boste skrbeli za družbena omrežja in odnose z javnostmi?

Za zdaj bom za vse poskušal skrbeti sam, ko pa bo to postalo preveliko breme in ne bom zasledoval standardov in ciljev, pa bom poiskal dodatno pomoč. Glede na trenuten obseg dela se zna to zgoditi kar hitro (smeh).

S kom boste sodelovali?

S priznanimi delikatesami in vinotekami, načrtujem pa tudi skupno promocijo z nekim velikim in zelo uspešnim slovenskim vinarjem. Vino in dobra šunka gresta z roko v roki, zato menim, da lahko skupaj napišemo zelo lepo zgodbo. Seveda ciljam tudi na gostince, ki so pripravljeni zavoljo brezpogojne kakovosti, ki jo nudijo svojim gostom, za surovine odšteti tudi kakšen evro več.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji