bla
Intervju

Petra Čadež ostaja predsednica upravnega odbora DMS

Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, bo tudi v novem triletnem mandatu vodila upravni odbor Društva za marketing Slovenije.

Na včerajšnjem prvem sestanku novega upravnega odbora Društva za marketing Slovenije (UO DMS) so člani soglasno izvolili Petro Čadež za njegovo predsednico v obdobju od leta 2023 do leta 2026. To je že drugi mandat Čadeževe na čelu UO DMS, pred tem pa je bila njegova članica.

Poleg nje so v devetčlanskem UO DMS še Aleš Falatov, direktor za marketing in razvoj poslovanja v SIJ Group, Jerneja Faletič, specialistka za večkanalno izkušnjo potrošnika v Triglav skladih, Žiga Gliha, pomočnik direktorice za upravljanje naročnikov v Pristopu, Maja Gorjanc, svetovalka za komuniciranje in marketing v digitalni agenciji iPROM, Maruša Grah, direktorica marketinga v podjetju e2grow, Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina, Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA fakulteti Maribor, in Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101.

Ob tej priložnosti smo Petri Čadež zastavili nekaj vprašanj o načrtih DMS v naslednjih treh letih, viziji in ciljih društva.

Za kaj si boste kot predsednica UO DMS prizadevali v naslednjih treh letih? Čemu boste namenili največji poudarek?

V novem mandatu, ki ga začenja nov upravni odbor, bomo vsekakor še naprej sledili svojemu poslanstvu: DMS izobražuje, navdihuje in povezuje. Na teh treh temeljih slonijo vse naše aktivnosti, in kot v pravi marketinško usmerjeni organizaciji se vse vrti okrog pričakovanj, potreb in želja naših uporabnikov – to je marketinška skupnost, ki povezuje več kot 700 članov.

Zadnje obdobje je bilo precej zahtevno, saj je pandemija prinesla kar nekaj sprememb v način našega delovanja. Lani smo zato začeli s temeljito analizo, katere so naše prioritete v spremenjenih okoliščinah. Vsekakor je vodilo, da ohranjamo tiste vsebine in dogodke, ki so najbolj relevantni, hkrati pa iščemo nove priložnosti, seveda v skladu s pričakovanji uporabnikov, in področja, kjer vidimo potencial za nadaljnji razvoj, na primer v športu in turizmu. Vsekakor sta v ospredju še vedno dva krovna dogodka, to sta Slovenska marketinška konferenca in B2B konferenca, ponovno smo oživili Klub direktorjev marketinga, ki že skoraj eno leto resnično uspešno deluje, in še veliko drugega. Vsekakor pripravljamo tudi kar nekaj novosti, ki jih bomo predstavili letos.

Kakšna je vaša vizija za DMS v naslednjem obdobju; kaj si želite za DMS, da postane v prihodnosti?

Kot nekdo, ki ima zelo rad marketing, si seveda želim, da je marketing v prihodnje še večje gonilo sprememb in rasti v organizacijah. V zadnjem mandatu je upravni odbor temeljito prenovil strategijo in podobo DMS in s tem je prišla tudi drzna vizija, ki smo jo strnili v stavek: »Marketing je vse, kar šteje«. Marketingarji moramo tako tudi razmišljati in skozi vse večjo strokovnost in znanje še bolje odigrati svojo vlogo. Prav tako se trudimo, da bi vsi marketing razumeli bolj široko, kot ga žal pogosto razumemo danes in kot je pozicioniran v podjetjih – kjer je večinoma zadolžen samo za komunikacije. Skozi vse svoje vsebine, ki jih ponujamo, poskušamo širiti področja znanja in odgovornosti, ki jih marketing ima, in predvsem poudarjati, kako pomembno je, da smo osredotočeni na potrošnike v vsem, kar delamo. Da bi to dosegli, je zelo pomembna močna skupnost, ki se gradi navznoter skozi deljenje znanj in izkušenj, in ki je močno povezana. To je osnova, da lahko te spremembe izvajamo tudi širše ali navzven.

Cilj DMS je, da bi do leta 2030 imelo 40 odstotkov slovenskih podjetij direktorja marketinga. Zakaj se vam zdi to tako pomemben cilj? In zakaj po vašem mnenju funkcija direktorja marketinga v toliko podjetjih v Sloveniji še ni uveljavljena?

Dokazano je, da so tista podjetja, ki imajo močno zavedanje o usmerjenosti k uporabniku in močne marketinške strategije, na trgu precej bolj uspešna od tistih, ki tega nimajo. Naša naloga je, da skozi strokovnost in znanje, ki je temelj delovanja DMS, kot marketingarji to zavedanje dosežemo znotraj svojih podjetij. To moramo dokazati, ne povedati. Še v večji meri se moramo pozicionirati kot tisti, ki skozi pravo strategijo prinašajo spremembe, usmerjene v rast. In da se ne bo slišalo tako preprosto – v rast na pravi, trajnosten in odgovoren način.           

Sama imam velik privilegij, da delam v takšnem podjetju. In verjamem, da bomo tudi kot UO DMS uspeli skupnost tako povezati in ponuditi takšne vsebine, da bo to zavedanje vse večje, mi pa vse bolj oboroženi s pravimi znanji, da to dosežemo.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji