ghjb
Intervju

Nina Šušnjara: »Raje sodelujem z domačimi podjetji kot tujimi«

Ob najavi sodelovanja med blagovnico Nama in modno oblikovalko Nino Šušnjara, katerega (prvi) plod je trajnostna vrečka, smo oblikovalko vprašali, kje je našla navdih zanjo in kako bo tudi sama poskrbela za njeno promocijo.

Nam lahko zaupate, kako ste ustvarili trajnostno vrečko Nama X SNYR by
Susnyara?

Navdih za dizajn sem našla na sprehodu med ljubljanskimi vrbami. Vrba se ne preda, predstavlja trdoživost, agilnost in prilagodljivost, hkrati pa je trmasta. Simbolizira nove začetke, preporod in novo življenje.

Zamislila sem si, da mora biti material trpežen in da »prenese« udarce časa. Nam in Nami je bilo pomembno, da smo torbe izdelali v Sloveniji s slovenskimi ustvarjalci in podizvajalci. Iskreno rečeno, to ni bil mačji kašelj, ker je v tekmi s hitro in poceni tujo proizvodnjo težko zmagati. Ampak nam je uspelo. Skupaj.

Kako je prišlo do sodelovanja?

Nama je želela skupaj z nami ustvariti zgodbo o sodelovanju in seveda smo se takoj ujeli. Znamka SUSNYARA že dolgo prisega na sodelovanja in to še preden je bilo to moderno. Verjamemo, da smo na ta način močnejši. In tudi tokrat se je izkazalo, da je tako. Z leti osebno veliko raje sodelujem z drugimi domačimi podjetji kot pa z »velikimi« tujimi.

Je sodelovanje s slovenskimi podjetji lažje zaradi bližine ali težje zaradi prej omenjenih dejavnikov?

Je bolj zahtevno, je večji izziv in je posledično tudi veliko bolj smiselno, srčno in izpolnjeno. Hvaležna sem Nami, ker kljub temu, da je trg zahteven, še vedno vidi prednosti sodelovanja z lokalnimi in domačimi podjetji.

fgh

Kako boste promovirali novi izdelek?

Promovirali se bomo na različne načine. Preko družbenih omrežij, v medijih, z lastno izložbo v Nami in podobno. Še najboljša pa je po mojem mnenju metoda od ust do ust.

Kaj vam bo prineslo sodelovanje z Namo?

To pa se pustimo presenetiti.  Verjamem, da nam bo odprlo nova vrata. Da nas bodo našli novi navdihi, sodelovanja in povezovanja.

fghj

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

tkoj
04. 02. 2023

Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ) na Fakulteti za družbene vede…

Zlatko Jančič: »Naše poslanstvo je bilo, da izobrazimo mlade ljudi na področju tržnega komuniciranja – pozneje tudi odnosov z javnostmi –, da bi…

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

Naši avtorji