Vito Sedej
Intervju

»Navdih najdem v najbolj naključnih vsakdanjih opažanjih«

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem času dvakrat opozoril nase. Za projekta, ki ju je (so)zasnoval, je namreč prejel nagrado tako na DIGGIT-u kot tudi na SKOJ-u. Predstavljamo ga v mini intervjuju.

Vito, čestitke. Za začetek vas prosim, da na kratko opišete oba nagrajena projekta.

Prvi nagrajeni projekt sem zasnoval s sodelavcem Maticem Strgarjem, zanj pa sva prejela nagrado za najboljši UI-oglas na 11DIGGIT. Zasnovala sva »Sanjski TV-oglas, narejen ekskluzivno za kreativce v oglaševalskih agencijah«. Gre za imaginarni televizijski oglas, ki sva ga ustvarila za vse kreativce, ki imajo ob lovljenju 'deadlajnov' težave s spanjem – baje jih je kar nekaj.

Tej nagradi je sledila še ena – Slovensko društvo za odnose z javnostmi je namreč v študentski kategoriji Inkubator priložnosti nagradilo komunikacijsko kampanjo za Nacionalni inštitut za javno zdravje NIJZ na temo ozaveščanja mladih o virusu HPV. Drugo kampanjo sva zasnovala s kolegom Gašperjem Povšetom, z njo pa sva poskusila mladim kot NIJZ približati virus HPV. Zasnovala sva kampanjo »Šeraj ljubezen, ne bolezen« in v njej na hudomušen način poskusila prikazati situacije, v katerih mladi morda nevede poleg ljubezni prenašajo še virus HPV. Baje jih je kar nekaj (smeh).

Kako poteka vaš proces dela – kako se sploh lotite snovanja projekta in kako ga nato izpeljete do konca?

Po navadi po natančnem in večkratnem prebiranju briefa sprva poskusim kar se da dobro spoznati naročnika in se postaviti v čevlje ciljnega uporabnika. Nato začnem s »streljanjem« čim večjega števila idej, ki odgovarjajo na brief, potem pa med množico poskusimo z ekipo identificirati najboljšo. Če smo delo opravili dobro, se kampanja v nadaljevanju počasi, a vztrajno, z veliko dela in usklajevanja, začne sestavljati v neko koherentno celoto, na katero smo na koncu vsi ponosni.

Je ta proces težji ali lažji, če sodeluješ še z nekom, ali bi bilo lažje, če bi delali sami?

V primeru UI-oglasa sem imel to srečo, da sem sodeloval z nekom, ki ima orodja umetne inteligence v malem prstu na nogi (smeh). V primeru kampanje za NIJZ pa nekoga, ki ima odličen smisel za strategijo. Skratka, če vsak nekaj prispeva k projektu, potem princip »več glav več ve« po moji oceni vedno velja.

Klasično vprašanje za vse kreativce – od kod črpate ideje in navdih?

Iz najbolj naključnih vsakdanjih opažanj, ki so rezultat hoje po svetu z na stežaj odprtimi očmi in ušesi.

Kaj vam je pri delu v oglaševanju najbolj in kaj najmanj všeč?

Najbolj mi je všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.

Imate kakšnega vzornika?

Seveda, ne le enega. Izpostavil bi štiri. To so Jure Korenč, Matjaž Germ, Eva Gjörek in Cristiano Ronaldo. Dodatna razlaga verjetno ni potrebna?

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali?

Z zelo velikim veseljem sem sodeloval pri snovanju interne kampanje ob 15. obletnici Agencije 101, ko smo si na sto in en način popestrili že tako pester vsakdan. Mislim, da smo se v procesu hkrati izkazali kot super agencija in naročnik. Pa še res hude agencijske nogavice smo naredili in dobili.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji