zz
Intervju

Med nominiranci za Forbesovo lestvico 30 pod 30 tudi Nika Kristina Butina

Ena od nominirank na Forbesovi lestvici 30 pod 30 v kategoriji medijev in marketinga v Evropi je tudi Slovenka Nika Kristina Butina, direktorica in soustanoviteljica podjetja Epidemic. 

Na dogodku AI-spiracija, ki ga organiziramo pri Marketing magazinu, je bila tudi ena izmed govork. Z njo smo poklepetali o njenem delu in življenju.

Katero je vaše najljubše družbeno omrežje in zakaj?

Instagram. Ni mi vedno všeč in pogosto ga za kakšen teden izbrišem, ampak ko se vrnem, se najraje tja. (Mogoče ima to kaj opraviti tudi s tem, da živim od njega? Težko reči.)

Kdo je vaš najljubši, najbolj uspešen ali najbolj prodoren vplivnež?

Iskreno povedano največ sledim profilom z živalmi (Animalsdoingthings, Doggosdoingthings ipd) in memom. Cele dneve se ukvarjam z vplivneži in če jih spremljam v prostem času, nehote opažam, s kom sodelujejo, in začnem razmišljati o strategijah za naše stranke. 

Katera je bila najbolj prodorna kampanja, ki ste jo v Epidemicu izvedli v zadnjem letu?

Kampanja za Mr. Pet oz Pet Network v božičnem času. Ljubki posnetki živali? Včasih ne morem verjeti, da sem za to, kar počnem, plačana. Glede kakovosti in prodornosti pa najraje opazujem Curaproxove kampanje. So res lep prikaz konsistentne prisotnosti na Instagramu s slovenskimi mikrovplivneži.

Zakaj menite, da so vas pri Forbesu opazili in kaj to pomeni za vas?

Res ne vem, morda zaradi nastopa na Web Summitu? Moj »imposter syndrome« pri tem vprašanju »high fivea« sam s seboj. Tudi sama sem se najprej to spraševala, potem pa sem se odločila, da v bistvu sploh ni pomembno. To je zame markacija na gorski poti – znak, da gremo v pravo smer. 

Koliko časa preživite v službi in kaj počnete v času, ko niste v službi?

Novoletne zaobljube so, da največ devet ur. Realnost pa je taka, da kdaj sedem, kdaj pa dvanajst ur. Ko je posel, ga zgrabimo.

Imam dva psa, obožujem branje fikcije, plešem jazz balet in po novem tudi bungee! (zelo zabavna vadba na elastikah). Rada se družim s prijatelji, a jih iskreno povedano zadnja leta zapostavljam. Na več mestih naenkrat človek pač ne more biti.

Na katero izmed Forbesovih dvanajstih esejskih vprašanj vam je bilo najtežje odgovoriti?

Smešna zgodba – mislila sem, da je prvo esejsko vprašanje v resnici zadnje vprašanje, ki je ravno zaradi tega, ker je zadnje, esejsko. Tako, da sem se zanj zareees potrudila in ga predzadnji dan pred rokom za oddajo šele zaključila, šla na spletno stran in prekopirala odgovor. Ko sem kliknila naprej, pa se mi je odprla še ena cela stran esejskih vprašanj in nato še ena ... Hitrostno tipkanje z vzporednim brainstormingom je zato zaznamovalo tistih enajst drugih vprašanj kot najtežje vprašanje.

Letošnji izbor v številkah

Na Forbesov seznam 30 pod 30 se je v kategoriji medijev in marketinga uvrstila pisana druščina. Vse od vplivnežov in ustvarjalcev vsebin pa do mednarodnih dopisnikov, novinarjev, poročevalcev, urednikov, pisateljev in direktorjev ter soustanoviteljev agencij in podjetij. 

1 milijarda ameriških dolarjev – to je končni skupni znesek prihodkov, ki so jih ustvarili uvščeni na lestvico 30 pod 30.

Več kot 262 milijonov – to je skupno število sledilcev na družbenih omrežjih, s katerim se ponašajo zvezdniki, uvrščeni na letošnji seznam.

Povprečna starost uvrščenih je 27, najmlajša na Forbesovem seznamu pa je štirinajstletna igralka Alisha Weir, ki je zaslovela s svojo vlogo v mjuziklu Matilda.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji